בני גנץ, משה פדלון, מאיה כץ וענת רודינה צילום אלעד מלכה
בני גנץ, משה פדלון, מאיה כץ וענת רודינה צילום אלעד מלכה

משה פדלון קיבל את תמיכת בני גנץ בבחירות הקרובות: "ערכינו זהים"

חיזוק לרשימה המשותפת של פדלון ומאיה כץ. לצד זאת פתח תושב הרצליה עצומה הקוראת לגנץ להסיר את תמיכתו מפדלון, שבמטהו אומרים בתגובה: "התמיכה של המחנה הממלכתי היא החיבור המדויק ביותר עבורנו"

פורסם בתאריך: 14.8.23 09:28

ראשי מפלגת "כחול לבן" לשעבר מוצאים את עצמם בהתמודדות חזיתית בבחירות לראשות עיריית הרצליה: לאחר שיריב פישר הודיע על כי יתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העירייה מטעם מפלגת "יש עתיד", הודיע בשבוע שעבר ראש העירייה, משה פדלון, כי חבר הכנסת בני גנץ ומפלגתו "המחנה הממלכתי" יתמכו ברשימתו בבחירות הקרובות.

מהלך זה יצא לאור יממה אחת בלבד לאחר שפדלון ומאיה כץ, סגנית ומ"מ ראש העירייה, הודיעו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות ברשימה אחת, כך שיהיה מעניין לראות האם יצליחו לשמור על שמונת המנדטים שיש ברשותם כעת במועצה, ארבעה לכל סיעה מהבחירות הקודמות לפני כחמש שנים.

משה פדלון ובני גנץ צילום אלעד מלכה

משה פדלון ובני גנץ צילום אלעד מלכה

בדף הפייסבוק שלו כתב פדלון: "בימים אלה צו השעה מחייב את כל מנהיגי הציבור לנהוג בממלכתיות, לפעול לחיבור ואיחוד, למצוא את השלם ולא את המפלג, ולנהוג באחריות ומנהיגות למען עתידה של מדינת ישראל בכלל והעיר הרצליה בפרט. אני מודה לרא"ל בני גנץ ולמחנה הממלכתי על התמיכה ועל האמונה בדרכנו. התמיכה של המחנה הממלכתי היא הטבעית ביותר מבחינתי. ערכיי לאורך כל השנים היו זהים לאלו שהביא איתו בני גנץ לפוליטיקה הארצית, והרצון לפעול למען כלל גווני האוכלוסיות היה בסיס לכל עשייתי הפוליטית. עבורי, טובת הרצליה ושמירה על צביונה נמצאים מעל לכל שיקול אחר ואני מתחייב להמשיך ולשרת את תושבי הרצליה בחמש השנים הקרובות בנאמנות ואחריות".

 

 

 

תמיכתו הפומבית של גנץ בפדלון התקבלה באופן חיובי בקרב בוחריו ותומכיו, אולם מתנגדיו ומתנגדי המהפכה המשפטית קראו לגנץ לחזור בו מתמיכה זו. במוצאי שבת עלתה עצומה לרשת תחת הכותרת: "תושבי הרצליה מתנגדי המהפכה המשפטית קוראים לבני גנץ לחזור בו מהתמיכה בפדלון". את העצומה העלה תושב העיר שביקש להישאר בעילום שם (שמו שמור במערכת) וציין כי אינו מייצג מועמד כזה או אחר בבחירות הקרובות. עד היום בבוקר (שני) חתמו על העצומה 213 תושבים.

בעצומה נטען כי "הערכים של המחנה הממלכתי ומשה פדלון רחוקים מלהיות זהים. יעיד על כך הרכב הקואליציה של משה פדלון: הליכוד, ש״ס, אגודת ישראל ונציגי סמוטריץ׳ – קואליציית ימין מלא מלא, ללא מפלגה אחת ליברלית. משה פדלון מעולם לא נצפה בהפגנות נגד המהפיכה המשפטית בהרצליה, שמתרחשות בשבתות כבר שבועות רבים".

בסיום העצומה נכתב: "אנחנו מבקשים לאסוף כ-5,000 חתימות של תושבי הרצליה ולפנות ישירות לבני גנץ ולהעביר לו את המסר: ״אנחנו 5,000 תושבי הרצליה ומתנגדי המהפכה המשפטית. עשית טעות. משה פדלון לא ליברל. אנא חזור בך מהסכם הריצה המשותף".

במטה פדלון אמרו בתגובה: "דמוקרטיה זאת לא סיסמא, זאת דרך חיים. בכדי לנהל עיר כמו הרצליה צריך הרבה יותר מאשר לעמוד בכיכר העיר ולנכס לעצמך מחאה ארצית. אנו מזמינים את כל מי שהרצליה דמוקרטית חשובה לו, להצטרף אלינו למחנה גדול וממלכתי בראשות משה פדלון, שישמור על הרצליה ליברלית אך גם מכבדת, ולא להיגרר לקולות קיצוניים מחרחרי ריב ומדון שאין להם דבר להציע. ההצטרפות והתמיכה של המחנה הממלכתי היא החיבור המדויק ביותר עבורנו שמשקף את החזון המשותף של כולנו, דמוקרטיה וליברליות מכבדת ואחראית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר