דנה אורן ינאי, צילום דרור סיתהכל
דנה אורן ינאי, צילום דרור סיתהכל

"מאחדת את מובילי המחאה": דנה אורן ינאי תתמודד בראשות רשימה חדשה למועצת העיר

אורן-ינאי הכריזה השבוע על הקמת רשימת 'חוזה חדש בהרצליה' והכריזה: "נייצג במועצת העיר את המחנה הליברלי"

פורסם בתאריך: 16.8.23 17:38

מהובלת המחאה בהרצליה להמשך ייצוג במועצת העיר: חברת המועצה דנה אורן-ינאי, הכריזה השבוע על הקמת רשימת "חוזה חדש בהרצליה" שתתמודד בראשותה בבחירות למועצת העיר בסוף אוקטובר.

אורן-ינאי היא ממובילות המחאה בהרצליה ומזה חמש שנים מכהנת כחברת מועצה מטעם סיעת "דרך חדשה", המייצגת את תושבי הרצליה הצעירה. לדבריה, רשימתה החדשה מאחדת את מובילות ומובילי המחאה בעיר על זרמיה השונים, והיא אחת מעשרות רשימות "חוזה חדש" שהקים מטה המחאה הארצי ברחבי המדינה.

אורן-ינאי הקימה את מטה המאבק הדמוקרטי הרצליה עם פעילות ופעילים מרחבי העיר עוד כשההפגנות היו רק בערים הגדולות. למרות שרבים טענו, כי חשוב שהמפגינים יגיעו רק לקפלן, אורן-ינאי הגיעה מתוך תפיסה שיש לייצר מוקדים קרובים לקהילה. כאלו שיאפשרו להפגין למי שלא יכול להגיע להפגנה המרכזית. הרצליה הפכה להיות המוקד הראשון מחוץ לערים המרכזיות שהוביל הפגנות מוצ"ש, ואליו הגיעו מפגינים מרחבי אזור השרון. כיום נחשבת הרצליה למוקד משמעותי מאוד במפת המחאה. בחמש השנים האחרונות שימשה אורן-ינאי כמנכ"לית מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין ותפקידה בלשכה היה לצידו של יו"ר המחוז, עמית בכר, שנבחר לאחרונה ליו"ר הלשכה הארצית.

 

אורן-ינאי אמרה השבוע: "הרשימה היא הדרך שתאפשר לנו, פעילים ופעילות בתחומי החינוך, הקהילה, נשים, תרבות, שכונות ועוד, לקחת את ארגז הכלים האנושי והמקצועי שלנו ולייצג במועצת העיר את המחנה הליברלי. הרשימה תכונן חוזה חדש בין התושבים לשלטון המקומי כי הבנו שאנחנו יכולים לסמוך רק על עצמנו, ולא על אף אחד אחר שישמור עלינו. אנחנו אלו שנשמור שמועצת העיר תהיה ליברלית ולא תהיה שבויה בידי הקיצונים. שתיוצגו עם 100% מחויבות מוכחות ומתמשכת רק לציבור הליברלי, ללא מחויבות למפלגות ארציות, ללא מחויבות לשליטים – מחויבות רק לחברותינו ולחברינו לקהילה".

על פעילותה במועצת העיר בקדנציה הנוכחית אמרה אורן-ינאי בין היתר: "יזמתי והובלתי עשרות מאבקים בנושאי חופש, ליברליות, תכנון עיר, הדתה, גזענות, איכות החינוך ומנהליה, תשתיות חינוך, תחבורה, תחבורה ירוקה, בעלי חיים, בינוי שפוי, שמירה על העצים והמשך שתילה גם בשנת השמיטה. נלחמתי לטובת העסקים שנפגעו בתקופת הקורונה ופעלתי למען תושבי העיר שספגו פגיעה כתוצאה מהמגיפה, לא נרתעתי ולא חדלתי גם כאשר נתקלתי בניהול לא תקין של העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר