ירון עולמי וצבי וייס על רקע בניין העירייה
ירון עולמי וצבי וייס על רקע בניין העירייה צילום פרטי

מאחדים כוחות: צבי וייס וירון עולמי יתמודדו ברשימה משותפת למועצת העיר

האחד מכהן במועצה כבר 35 שנה, השני 21. שני חברי המועצה הוותיקים החליטו לרוץ ברשימה משותפת. אז מי יעמוד בראש הרשימה החדשה?

פורסם בתאריך: 17.8.23 07:04

 

חברי המועצה הוותיקים בהרצליה מאחדים כוחות לקראת הבחירות למועצת העיר: חברי המועצה צבי וייס וירון עולמי הכריזו על איחוד סיעות וריצה משותפת תחת הציונות הדתית, הבית היהודי ו-100% הרצליה (סיעתו של עולמי).

בראש הרשימה יעמוד וייס, ותיק חברי המועצה בהרצליה ועולמי יהיה במקום השני, כאשר שם הרשימה ושאר חברי הרשימה ייחשפו בקרוב. השניים חברים בקדנציה הנוכחית בקואליציה של ראש העירייה, משה פדלון.

וייס, שמכהן במועצה כבר 35 שנים (7 קדנציות), אמר: "אני מאמין גדול באיחוד כוחות וכאן מדובר בחיבור טבעי והגיוני בין סיעות אשר שמו מאז ומעולם את צרכי תושבי ותושבות העיר ורווחתם במרכז העשייה שלהן. ירון עולמי ואני שותפים אמיתיים לדרך ארוכה של איחוד לבבות, ערבות הדדית ושבת אחים גם יחד. פעלתי, כפי שעשיתי בעבר, לשילוב ושותפות בין ציבורים שונים כי אני מאמין שרב המשותף על המפריד בינינו. יחד נפעל לייצג נאמנה את התושבים המבקשים עתיד הרמוני ומשגשג בעירנו האהובה. כיהנתי כסגן ראש העירייה של אלי לנדאו ז"ל ושל יעל גרמן ולכן אני מכיר את החשיבות והתרומה של עבודה משותפת המביאה להישגים לטובת כלל העיר".

 

עולמי, חבר מועצה מזה 21 שנים, אמר: "הסיעה החדשה תהווה בית חם לכל התושבים המאמינים בדו קיום, ערבות הדדית, וחיבור למורשת ולמסורת ישראל – מבוגרים וצעירים, דתיים, מסורתיים וחילוניים, ותיקים ועולים חדשים. מדובר בשילוב מנצח ומתבקש של סיעות שמבקשות בסה"כ לעשות טוב בהרצליה, ולהמשיך לפעול למען תושבות ותושבי העיר בכל ישיבה, ועדה, פרויקט או קונפליקט. שנים שצבי ואנוכי מהווים פה עבור התושבים בישיבות המועצה, משרתים את הציבור במסירות ובאהבה רבה, ובכוונתנו להמשיך בכך. אני מאמין שבמיוחד בתקופה כזו, גם כשיש ויכוחים ומחלוקות, חשוב להראות שאפשר לחיות ביחד ולשתף פעולה, תוך כבוד הדדי, קבלת והכלת האחר והשונה, והרבה אהבת חינם".

השניים ציינו כי בכוונת הסיעה המשותפת לרוץ יחד למועצה, בשאיפה להיות אחת הסיעות הדומיננטיות והמשפיעות בקואליציה העתידית, עם ניסיון ועשייה מוכחת ומחויבות לרווחת כלל תושבי ותושבות העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר