השקת הקמפיין של משה פדלון, צילום יובל קדוש
השקת הקמפיין של משה פדלון, צילום יובל קדוש

בנוכחות בני גנץ: הושק קמפיין הבחירות של פדלון ושל רשימתו למועצה

גנץ אמר באירוע: "אין לי ספק שראש עיריית הרצליה משה פדלון, יחד עם סגנית ראש העיר מאיה כץ ושאר חברי רשימת המחנה הממלכתי בעיר הם הבחירה הנכונה"

פורסם בתאריך: 22.8.23 08:42

בהשתתפות כ-700 תושבי הרצליה ויו"ר כחול לבן, ח״כ בני גנץ, יצא ביום ראשון בערב לדרך קמפיין הבחירות של משה פדלון לקדנציה שלישית כראש עיריית הרצליה, ושל סיעתו, אשר תרוץ בבחירות הקרובות בתמיכת המחנה הממלכתי ובשותפות עם סגניתו וממלאת מקום ראש העירייה, מאיה כץ.

האירוע, אשר התקיים בבית חיל האוויר בהרצליה, התקיים בנוכחות יו"ר המחנה הממלכתי, רא"ל במיל' ח"כ בני גנץ, ושרת החינוך לשעבר, ח"כ יפעת שאשא ביטון. גנץ, אשר הכריז בשבוע שעבר על תמיכתו בפדלון ובסיעתו, אמר במהלך האירוע: "אין לי ספק שראש עיריית הרצליה משה פדלון, יחד עם סגנית ראש העיר מאיה כץ ושאר חברי רשימת המחנה הממלכתי בעיר הם הבחירה הנכונה. בחירה בנבחרת איכותית ושל הנהגה אחראית שתמשיך להצעיד את העיר קדימה גם בשנים הבאות, שתשמור על הרצליה ליברלית, חדשנית ומתפתחת ותדאג לכל אחת ואחד מתושביה. מאחל לכם ולעיר הרצליה – בהצלחה גדולה".

 

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' גדי איזנקוט, תושב הרצליה בעצמו, שלא הצליח להגיע לאירוע, שלח סרטון תמיכה. במהלך האירוע הפתיע פדלון את גנץ והגיש לו תמונת מחזור של מחזור ל"ב של המכללה הבין זרועית לפיקוד ומטה (פו"מ) משנת תשמ״ו 1985-86, בו לקחו חלק ביחד רס״ן בני גנץ, סרן גדי איזנקוט ורס״ן משה פדלון.

פדלון אמר באירוע: ״בהרצליה שלנו יש מקום לכולם, לכל הקבוצות. לא נדרוס אחד את השנייה, לא נהיה סוכני כאוס של גורמים קיצוניים. נעניק לאנשים תקווה, נמשיך להרחיב ולטפח את מעמדן של הנשים, נוקיע מהחברה עוולות. נמשיך לתמוך במילואימניקים היקרים – כי אין לנו ארץ אחרת בלעדיהם. נאפשר חופש דת למאמינים ובמקביל נאפשר מסחר, בילוי ותחבורה לחפצים. נדאג ביחד שתהיה בהרצליה קואליציה מנוסה ומתונה שרוצה רק את טובת התושבות והתושבים. היום אנחנו ממשיכים את המסע, בפרק מרגש בשיתוף המחנה הממלכתי. נממש את הערכים שלנו כן לליברליות – לא לדורסנות. כן לעשיה בשטח למען תושבי העיר, כן לאמינות ולשקיפות. עשינו רבות בעשור האחרון, נמשיך במלוא המרץ גם בקדנציה הבאה, הרצליה בתנופה אדירה. יחד אתכם נבטיח שהרצליה תישאר בידיים טובות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר