השקת מטה הבחירות של יריב פישר, צילום מטה הבחירות של פישר
השקת מטה הבחירות של יריב פישר, צילום מטה הבחירות של פישר

בתמיכת יעל גרמן: יריב פישר השיק את מטה הבחירות

"אני אחזיר את הדופק להרצליה, לעסקים שלה, לחינוך, לתרבות ולחיים בעיר", אמר פישר באירוע ההשקה. גרמן: "פישר הוא ממשיך דרכי ולתושבי הרצליה מגיע ראש עירייה מחויב, נחוש ומקצוען"

פורסם בתאריך: 28.8.23 11:11

יריב פישר, חבר מועצת העיר והמועמד לראשות עיריית הרצליה, השיק את מטה הבחירות של רשימת "הרצליה אחת" באירוע חגיגי שהתקיים ביום שישי האחרון בבית חיל האוויר בהשתתפות מאות תומכות ותומכים מרחבי העיר. באירוע השתתפו גם ח"כ מאיר כהן, יו"ר הוועדה המוניציפלית של יש עתיד ולשעבר שר העבודה והרווחה, יעל גרמן, ראשת העיר לשעבר ושרת הבריאות לשעבר וח"כ יוראי להב-הרצנו.

פישר, המכהן כ- 20 שנים כחבר מועצה, הודה למאות התומכות והתומכים שבאו לאירוע, ולחברת המועצה גלילה יבין, מספר 2 ברשימת "הרצליה אחת". פישר אמר: "בחירות מנצחים עם אנשים טובים ומחויבים ואת זה יש לנו. אנחנו יודעים בדיוק מה נעשה ביום שבו אבחר לתפקיד ראש העירייה, אני אחזיר את הדופק להרצליה, לעסקים שלה, לחינוך, לתרבות ולחיים בעיר. נפעיל תחבורה ציבורית בשבת ונחזיר את הרצליה להיות ליברלית וחופשית. תודה עצומה גם למפלגת יש עתיד על התמיכה שלהם בי ובהרצליה אחת ולחברי הכנסת שבאו לתמוך, ליעל גרמן האחת והיחידה, ולאייל נווה האח לנשק. כולכם מהווים השראה עבורי ועבור תושבי הרצליה. ב-31/10/23 אנחנו נחזיר את הרצליה לידיהם הטובות של הרוב המכריע של תושבי העיר הליברלים. הרוב שרוצה עיר איכותית, המנוהלת במקצועיות, ובהתאם לערכים שלו".

ח"כ מאיר כהן אמר: ״אני מעריץ את האומץ של יריב פישר לקום ולהתמודד על ראשות העיר הרצליה מול ראש עירייה מכהן. כמי שהיה ראש עירייה אני מכיר מקרוב את האתגרים שניצבים בפניו של כל ראש עירייה ואני בטוח שיריב יעמוד בהם ויוביל את הרצליה למקום שבו היא צריכה להיות וזה עיר ליברלית שמקבלת את כולם, עם עסקים חזקים וחיי תרבות ופנאי משגשגים, עיר שהיא דוגמה לכל הערים האחרות בישראל".

יעל גרמן אמרה: "הרצליה נמצאת בסכנה של הדתה. יריב פישר הוא ממשיך דרכי ולתושבי הרצליה מגיע ראש עירייה מחויב, נחוש ומקצוען כמו יריב פישר. הצלחתו של יריב היא הצלחתה של הרצליה כולה".

ח״כ יוראי להב-הרצנו: "כמי שנולד וגדל בהרצליה, הרצליה של היום היא לא אותה עיר שהכרתי במשך שנים רבות. הרצליה חייבת להמשיך ולהיות עיר פלורליסטית וליברלית שיש בה מקום לכולם. אני בטוח שיריב פישר הוא האיש הנכון שיחזיר את הרצליה חזרה למסלול הנכון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר