מפגינים מול אירוע השקת קמפיין הליכוד (צילום: זאב ינאי)
מפגינים מול אירוע השקת קמפיין הליכוד (צילום: זאב ינאי)

בחוץ: כ-400 מפגינים. בפנים: השקת קמפיין הבחירות של הליכוד בהרצליה

רשימת הליכוד למועצת העיר הרצליה השיקה את קמפיין הבחירות שלה באירוע באולמי "אמדו" בעיר, בהשתתפות שרים וחברי כנסת. אחד המפגינים נלקח לתחנת המשטרה ושוחרר מאוחר יותר

פורסם בתאריך: 13.9.23 11:35

השקת הקמפיין וההפגנה שמנגד: סיעת הליכוד בהרצליה השיקה השבוע את קמפיין הבחירות שלה למועצת העיר באולם האירועים "אמדו" בהרצליה, כאשר מחוץ לאולם התקיימה הפגנה קולנית ורועשת של מאות תומכי מחאה.

בראש רשימת הליכוד לבחירות המקומיות עומד רפי קדושים, שריצה בעבר ארבעה עונשי מאסר בגין עבירות של אלימות וסחיטה. מספר 2 ברשימה היא אשת הנדל"ן, אתי נחום, מספר 3 היא פולי אמר, ודודו סולטן הוא מספר 4.

קדושים זכה לתמיכה חסרת תקדים של שרים וחברי כנסת מהליכוד שהגיעו לאירוע והביעו את תמיכתם בו. בין השאר היו שם השרים יואב גלנט, ישראל כ"ץ, מיקי זוהר, גלית דיסטל ומאי גולן וחברי הכנסת דודי ביטן, אופיר כץ וקטי שטרית.

כ-400 מפגינים מחו מחוץ לאולם, בין היתר גם על עברו הפלילי של קדושים, ובצעקות ובקריאות חזקות ניסו לשבש את האירוע. ההפגנה, שהייתה קולנית מאוד, עברה בסך הכל בשלום, פרט למעצרו של מפגין שנלקח לתחנת המשטרה ושוחרר מאוחר יותר. מאות מפגינים הגיעו לתמוך בו מול תחנת המשטרה.

 

 

באירוע עצמו הודה רפי קדושים לבכירי הליכוד שבאו לתמוך בו, לאשתו ולמשפחתו, לצורי ז'אן, יו"ר סניף הליכוד בהרצליה, וליוסי קוממי, חבר המועצה ויו"ר הנהלת הסניף בהרצליה, על התמיכה בו וברשימה החדשה.

השר ישראל כ"ץ אמר על קדושים: "רפי קדושים הוא אדם שלקח את גורלו בידיו, עושה מעשה חסד, פעיל ציבור, שרוצה לקחת את כל הטוב הזה ולעשות אותו למען תושבי הרצליה. צריך לברך אותו על זה ואני גאה להיות כאן".

חברת המועצה דנה אורן-ינאי, העומדת בראשות רשימת "חוזה חדש", אמרה בהפגנה: "החבירה יחד של פוליטיקה ועבריינים היא דבר מסוכן לכספים שלנו, למדיניות שלנו ולעיר הזאת. אנחנו כאן, מאות תושבי העיר, שבאו להגיד שלא ניתן. אנחנו נשמור על העיר, וכולנו יחד נצא להצביע כדי שלא ייכנסו למועצת העיר וינסו לגנוב לנו אותה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר