סמל עופרי גולדשטיין (צילום: דובר צה"ל)

קבלו את הסמלת המצטיינת, עופרי גולדשטיין: "למדתי להיות שם בשביל החיילות שלי"

סמלת עופרי גולדשטיין מהרצליה נבחרה למצטיינת מפקד יחידת ניצן 636, סא"ל ג'. במהלך שירותה לקחה חלק בסיכול ניסיונות חדירה והברחות בגזרת התפר

פורסם בתאריך: 19.9.23 08:33

טקס מצטייני מפקד יחידת ניצן 636, סא"ל ג', התקיים לקראת ראש השנה. בין המצטיינים נבחרה סמלת עופרי גולדשטיין מהרצליה, בזכות התהליך שעברה ומסירותה הרבה לתפקיד. עופרי באה ממשפחה עם רקע צבאי, כאשר אחיה התאום משרת בצנחנים ואביה היה אלוף משנה במילואים. לפני שהתגייסה התנדבה עופרי בתנועת הצופים ותרמה רבות כמדריכה, רשג"דית ומרכזת. בסיום התיכון עשתה שנת שירות במתחם נעמן עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

עופרי התגייסה באוקטובר 2021 לחיל האיסוף הקרבי בתור תצפיתנית. לאחר הכשרתה שובצה בחמ"ל בבקעה, יצאה לקורס מ"כים, חזרה לפקד על חמ"ל תצפיתניות במצדות יהודה ואחרי חודש וחצי קודמה להיות סמלת.

 

במהלך שירותה לקחה עופרי חלק בסיכול ניסיונות חדירה של שב"חים בגזרת התפר וערנותה הרבה תרמה לזיהוי משמעותי של ניסיונות חדירה והברחות. עופרי מספרת: "כשקודמתי להיות סמלת הרגשתי שחובת ההוכחה עליי ועשיתי תהליך של התפתחות אישית. למדתי ללמוד את החיילות שלי טוב יותר, חוויתי אתגרים שעיצבו אותי, למדתי להיות שם בשביל החיילות שלי ולתת את כל כולי במסגרת. השאיפה שלי היא תמיד לעשות את התפקיד עד הסוף. גם אם קשה ומאתגר, חשוב לשמור על נחישות ולהיות חדורת מטרה, ולזכור שאני כאן כדי להשפיע ולתרום".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר