גלילה יבין (צילום דניאל חנוך) ומשה פדלון (צילום עזרא לוי)
גלילה יבין (צילום דניאל חנוך) ומשה פדלון (צילום עזרא לוי)

פרסום מודעה ישנה על ידי גלילה יבין הוסר לבקשת מטה פדלון. יבין: הבנתי שאמינות הפרסום בספק

מספר 2 ביש עתיד פרסמה בקבוצת וואטסאפ צילום מודעה ישנה, וקיבלה מכתב התראה. "מחקתי כי הבנתי שאמינות הפרסום מוטלת בספק", אמרה. מטה פדלון: "עצוב שמשתמשים בטקטיקות לא חוקיות"

פורסם בתאריך: 20.9.23 08:35

הפרסום בקבוצת הוואטסאפ והסערה החדשה: הודעה ששלחה חברת המועצה גלילה יבין, מספר 2 ברשימת יש עתיד, גרמה לכעס רב במטה הבחירות של משה פדלון, וכבר בערב החג שיגר עו"ד ראובן פארן, המייצג את פדלון, מכתב בהול ליבין בו דרש את מחיקת ההודעה והתנצלות.

מדובר בהודעה שפרסמה יבין בקבוצת הוואטסאפ "חינוך לדמוקרטיה הרצליה" אותה היא מנהלת. בין השאר כתבה שם כי "משה פדלון נבחר בזכות הקולות השמרניים והחרדים בעיר". עו"ד פארן כתב ליבין: "כדי "לאשש" קביעה זו, צירפת צילומים של מודעות תעמולת בחירות שפורסמו במסגרת הקמפיין של מר צבי הדר (חבר המועצה לשעבר – ש.י.) אשר התמודד בבחירות בנובמבר 2013 למול רשימתו של מרשי. בפרסום האמור, נקבע "כמחצית הבוחרים של פדלון – ש"ס והחרדים". לפרסום זה לא היה כל יסוד זולת הרצון להפחיד את הציבור בהרצליה. נוכח זאת, הגיש מרשי עתירה וביום 3.11.13 קבע יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית, כבוד השופט העליון מר סלים ג'ובראן, בהחלטתו כי מדובר ב"פרסום המהווה בוודאות קרובה הטעיית הציבור" והורה למר צבי הדר לפרסם הבהרה כי אכן מדובר בהטעיה והורה על פרסום ההחלטה במקומון בו פורסמה התעמולה וכן באתר הפייסבוק של הרשימה וכך אכן היה".

פארן ממשיך במכתבו ליבין: "והנה, בחלוף 10 שנים, את מרשה לעצמך לפרסם בחופזה פוסט אשר מתעלם לחלוטין מההליך האמור ומהחלטת כב' השופט וחוזרת על קביעה נעדרת יסוד עובדתי ומטעה שוב את הציבור. נוכח האמור ומאחר ובקבוצה בה פורסם הפוסט, חברים כ- 400 תושבים ואין כל ספק כי הדברים פורסמו גם בקבוצות נוספות, הנך מתבקשת לפרסם התנצלות ואם לא יעשה כן יפנה מרשי אל ועדת הבחירות לקבלת סעדים רלוונטיים".

יבין מחקה את הפוסט האמור אך לטענתה אין קשר למכתבו של עו"ד פארן. לצומת השרון אמרה: "אני לא אירתע ממכתבי הפחדה ומהפוסטים המכפישים של חברי הקואליציה והרשימה של פדלון. מביך שזה מה שמעסיק אותם – צילום שער של מקומון מתקופת בחירות 2013, שמחקתי מיד כשהבנתי שאמינותו מוטלת בספק וזאת פחות משעה אחרי שפורסם בקבוצת הוואצאפ "חינוך דמוקרטיה הרצליה". מגוחך שהם טוענים כי מכתבו של עו"ד פארן הביא למחיקת הצילום. המכתב של פארן נשלח אלי במייל במהלך החג, בשעות הלילה, הרבה אחרי שהצילום נמחק".

 

 

 

 

ממטה הבחירות של משה פדלון נמסר: "עצוב שמשתמשים בטקטיקות לא חוקיות במערכת הבחירות. אנו מקבלים מאות פניות מתושבים המתנגדים להפחדה הפרועה בקבוצות הוואטסאפ והפצת שקרים, תוך שימוש בבוטים או אנשים שאינם גרים בעיר ומפיצים השמצות חסרות בסיס ושחר. הרצליה עיר מגוונת. מאז שמשה פדלון נבחר לראשות עיריית הרצליה לפני עשור, הרצליה שמרה והגבירה את הליברליות, את מדיניות החיה ותן לחיות והקפידה על חופש הדת והחופש מדת. גם לאחר שפדלון יבחר לקדנציה שלישית היא תישמר ציונית וליברלית".

ממטה הקמפיין של יריב פישר נמסר בתגובה: "פדלון מבולבל ולחוץ כי הוא מבין שתושבי הרצליה רוצים מנהיגות ליברלית אמיתית וזה מה שאנחנו נביא להרצליה אחרי הבחירות. פדלון נתמך על ידי הכוחות הדתיים השמרניים והקיצוניים של הרצליה. אנחנו נחזיר את הרצליה להיות עיר ליברלית, דמוקרטית שמייצגת את הרוב המוחלט של התושבים שלה. לא יפחידו אותנו, לא באיומים ולא בתביעות השתקה. הגיע הזמן שראש העיר יבין שתם זמנו. יש עתיד להרצליה ליברלית".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר