עיריית הרצליה (צילום: דוד שי, CC BY-SA 4.0, ויקישיתוף)
עיריית הרצליה (צילום: דוד שי, CC BY-SA 4.0, ויקישיתוף)

מדד השקיפות: זה הציון הגבוה שקיבלה עיריית הרצליה

הרצליה קיבלה את הציון המרבי במדד השקיפות של הרשויות המקומיות, זאת על פי מדד השקיפות של הרשויות המקומיות של המכון הישראלי לדמוקרטיה

פורסם בתאריך: 28.9.23 11:32

הרצליה קיבלה את הציון המרבי במדד השקיפות של הרשויות המקומיות: על פי מדד השקיפות של הרשויות המקומיות של המכון הישראלי לדמוקרטיה, כפי שפורסם אתמול (רביעי), 27.9, בדה מרקר, העיר הרצליה קיבלה את הציון המרבי: 6 מתוך 6.

רק 12 רשויות מקומיות מתוך 255 שנבדקו קיבלו את הציון המרבי במדד. הבדיקה נערכה במאי 2023 עבור דיוני הוועדות ב-2022 וישיבות המועצה ב-2023. פקודת העיריות ופקודת המועצות המקומיות קובעות כי על מועצת הרשות המקומית לערוך דיון אחת לחודש לפחות, ולפרסם את עיקרי הדיון וההחלטות של כל ישיבת מועצה, וכן תמליל מלא או הקלטה של הישיבה כולה. בעירייה ציינו כי הם מקפידים לעשות זאת בכל דיון.

בנוסף, בכל הנוגע לישיבות של ועדות המועצה, קובעות פקודת העיריות ופקודת המועצות המקומיות כי על הוועדות של המועצה לערוך פרוטוקול, אך אין חובה לפרסמו.
עיריית הרצליה מפרסמת את הפרוטוקולים, על אף שאינה מחויבת לכך.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, בירך על התוצאה, ואמר: "עיריית הרצליה פועלת בשקיפות מלאה תוך מחויבות כלפי התושבות והתושבים. התהליכים של העירייה חשופים, נגישים וברורים, פנימה והחוצה, ולא בכדי אנו מקבלים מדי שנה את הציונים המקסימליים בכל מדדי השקיפות. אני מודה למנהלי ועובדי העירייה על עבודתם המקצועית והמסורה, שנדבך השקיפות שזור בה מדי יום ביומו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר