שהם יעקב ז"ל, צילום פרטי
שהם יעקב ז"ל, צילום פרטי

אחרי שבוע בו הוגדרה נעדרת: הותר לפרסום כי שהם יעקב נרצחה בטבח שביצעו מחבלי החמאס

הותר לפרסום כי המדריכה האהובה בצהרון בית ספר ברנר, נרצחה על ידי מחבלי החמאס הנתעבים בטבח בחניון רעים: "הייתה מדריכה מדהימה, מוכשרת ואהובה על כל הילדים ואנשי הצוות"

פורסם בתאריך: 15.10.23 11:18

שמות הנרצחים ממשיכים להיחשף: אתמול (שבת) הותר לפרסום מותה של שהם יעקב (ג'רפי) ז"ל מהרצליה. שהם מצאה את מותה הטראגי בטבח הנוראי של מחבלי החמאס במאות צעירים במסיבת הטבע בסמוך לקיבוץ רעים בשבת שעברה. מאותו רגע ועד אתמול הוגדרה שהם כנעדרת וכאמור אתמול הותר לפרסום כי היא נמנית בין מאות הנרצחים.

שהם עבדה כמדריכה בצהרון בבית הספר היסודי ברנר בהרצליה מטעם רשת אפטר סקול. הרשת הוציאה הודעה בה נכתב: "בצער רב וביגון קודר, אנו נאלצים לבשר לכם על רציחתה של שהם יעקב, מדריכה אהובה של רשת אפטר סקול ובת העיר הרצליה, בידי בני עוולה אכזריים ללא קץ. משפחת אפטר סקול כולה המומה וכואבת ללא סוף. זהו אסון נורא. שהם, מדריכה מדהימה, מוכשרת ואהובה על כל הילדים ואנשי הצוות, הדריכה בצהרון בית ספר ברנר בהרצליה. השם ייקום דמה, יהי זכרה ברוך".

הלווייתה של שהם תתקיים היום (ראשון) בשעה 15:00 בבית העלמין העירוני החדש בהרצליה. המשפחה יושבת שבעה במתנ"ס בית פוסטר ברחוב גיבורי עציון בשכונת נווה עמל בהרצליה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר