בית איזי שפירא, באדיבות בית איזי שפירא
בית איזי שפירא, באדיבות בית איזי שפירא

בית איזי שפירא מציע סיוע ללא עלות לאנשים מהדרום או מהצפון שמתארחים במרכז

במרכז ברעננה מציעים סיוע רגשי וסיוע לבעלי מוגבלויות, וכן טיפולי עזרה ראשונה במרפאת השיניים: "רואים זכות וחובה להעמיד את השירותים המקצועיים שלו לטובת המשפחות"

פורסם בתאריך: 26.10.23 00:19

בית איזי שפירא ברעננה פתח את שעריו למשפחות מהדרום והצפון המתארחות במרכז הארץ. במקום מציעים למשפחות ללא עלות טיפול רגשי פרטני, לצד קבוצות תמיכה רגשית למשפחות, טיפולים למשפחות שיש בהם ילדים או בוגרים עם מוגבלות וכן פעילות חווייתית בבריכת השחייה, במרכז הספורט, ובעוד אטרקציות שיש במקום. לצד זה מציעים גם למשפחות טיפולי עזרה ראשונה וחרום במרפאת השיניים שיש במקום.

בבית איזי שפירא הסבירו: "מלחמת "חרבות הברזל" המתחוללת בישראל גובה מחירים בלתי נתפסים. אנחנו לא עומדים מנגד ומציעים קשת של מענים ייחודיים לאוכלוסיות הבאות: משפחות מהדרום שחולצו מהתופת ומתארחות במרכז ומשפחות שפונו מצפון הארץ ומתארחות במרכז.  מה אנחנו מציעים? טיפול רגשי – לבית איזי שפירא מרכז גדול המומחה בטיפול רגשי. אנו מציעים סיוע רגשי למשפחות מהדרום: טיפול רגשי פרטני / התערבות בזמן משבר / טיפול רגשי במים. קבוצת תמיכה רגשית למשפחות. טיפולים למשפחות שיש להם ילדים או בוגרים עם מוגבלות. לצד זאת אנו מציעים גם טיפולי חרום ועזרה ראשונה במרפאת השיניים".

לימור מאירוביץ, מנהלת המרכז לטיפול רגשי בבית איזי שפירא, אמרה: "כמו כל עם ישראל לבנו עם המשפחות שעברו את התופת בדרום, עם משפחות הנרצחים, החטופים והנעדרים. בית איזי שפירא רואה זכות וחובה להעמיד את השירותים המקצועיים שלו לטובת המשפחות מהצפון והדרום שהגיעו למרכז. אנו מציעים שירותים מקצועיים כמו טיפולי חירום במרפאת השיניים, סיוע רגשי פרטני, משפחתי וקבוצתי (פרונטלי או בזום) לצד פעילויות הפוגה והירגעות בבריכה ובמרכז הספורט. חשוב לנו להדגיש כי כארגון המתמחה בתחום המוגבלות, אם יש בקרב המשפחות אנשים או ילדים עם מוגבלות, נוכל לתת מענים מותאמים".

לתיאום דבורה שיכורי  בטלפון 054-4605138.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר