הכיכר ועצרת התמיכה במשפחות החטופים. צילום פרטי
הכיכר ועצרת התמיכה במשפחות החטופים. צילום פרטי

"תודה שאתם איתנו". עצרת תמיכה מרגשת במשפחות החטופים בהרצליה | צפו

מאות תושבים הגיעו לעצרת תמיכה במשפחותיהם של איתי ומיה רגב ושל עומר שם טוב, שנחטפו על ידי החמאס. "נהיה פה כל מוצאי שבת, תהיו איתנו", ביקשה מירית רגב

פורסם בתאריך: 22.10.23 11:31

תושבי הרצליה תומכים במשפחות החטופים מהרצליה: מאות מתושבי הרצליה הצעירה הגיעו במוצאי שבת לעצרת קהילתית לתמיכה במשפחת החטופים מהרצליה: מיה ואיתי רגב, תושבי השכונה, ובמשפחתו של עומר שם טוב, תושב נווה עמל, שאת סיפור חטיפתם פרסמנו ב"צומת השרון".

העצרת נערכה, זה השבוע השני, בכיכר הרוקדים (בצומת הרחובות רזיאל ויהודה הנשיא בהרצליה הצעירה), בה נתלו שלטים הקוראים להשבתם. העצרת נפתחה בתפילות לשלומם ולשלום כוחות הביטחון ותושבי העוטף. העצרת תתקיים מדי מוצאי שבת בשעה 19:00 עד אשר יחזרו החטופים.

 

בעצרת דיברו אילן ומירית רגב, הוריהם של מיה ואיתי. אילן אמר: "תודה רבה ענקית לכם. החום, החיבוק והאהבה שאתם מעניקים לנו, נותנים לנו המון כוח. זה לא מובן מאליו ובאמת תודה רבה על הכל. אני רוצה לבקש – בואו נשמור על אהבת החינם הזו גם בימים רגילים, ולא רק בימי מלחמה. בואו נישאר ככה חזקים ואוהבים גם ביום יום".

מירית אמרה: "תודה שאתם איתנו בימים הקשים שאנחנו עוברים. לא נשקוט ולא נעצור עד שנחזיר את מיה, איתי ועומר ואת כל החטופים הביתה. נהיה פה כל מוצאי שבת. תהיו איתנו. אנחנו נהיה בתקשורת ואתם תראו אותנו. תודה רבה לכולכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר