שרון וגל חדד עם התינוקת שרק נולדה. צילום פרטי
שרון וגל חדד עם התינוקת שרק נולדה. צילום פרטי

השמחה של גל ושרון בצל הטרגדיה בשדרות: "דואגים לנו כאן להכל"

יומיים אחרי השבת הארורה, בה איבדו שני חברים טובים שנרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים, עזבו שרון וגל חדד את שדרות עם שני ילדיהם הפעוטים ועברו להרצליה שלא מפסיקה לחבק אותם. בשבת נולדה בתם השלישית

פורסם בתאריך: 30.10.23 09:03

עזבו את שדרות וזכו למתנה הטובה ביותר: משפחת חדד משדרות היא אחת מתוך עשרות אלפי משפחות שעזבו את בתיהן בעקבות מתקפת החמאס הרצחנית על יישובי העוטף ב-7 באוקטובר ובעקבות ירי הרקטות המתמשך. בני המשפחה עברו להתגורר בהרצליה ובשבת האחרונה ילדה גל, אם המשפחה, את בתם השלישית.

שרון וגל חדד, מורים לחינוך גופני, עזבו את ביתם ביחד עם שני ילדיהם, איתי בן הארבע ואור בת השנה וחודש, כאשר גל בחודש התשיעי להריונה. הם השתכנו בדירה בהרצליה ביום שני, יומיים לאחר המתקפה הרצחנית בדרום.

שרון מתאר את הנסיבות המשמחות בשבת האחרונה: "בשעה שבע בבוקר בבוקר אשתי גל הרגישה צירים ומיד נסענו לבית החולים לניאדו בנתניה ותוך כשעתיים היא ילדה את בתנו השלישית. בשבת הקרובה נעניק לה את השם בבית כנסת".

 

שרון עדיין מתקשה לספר על אותה שבת ארורה בשדרות. "זה היה יום קשה מנשוא עם מראות קשים וטראומה שאי אפשר לתאר לצערנו", הוא אומר. "שמענו יריות, הודיעו לנו שיש מחבלים בעיר, הסתגרנו בממ"ד עד יעבור זעם. לצערי הרב, איבדנו שני חברים שלנו שיצאו לריצת בוקר ונרצחו".

שרון מספר כיצד הגיעו דווקא להרצליה: "הגענו להרצליה הודות לסיגלית הרוש ובשמת מהעירייה שיצרו איתנו קשר דרך הפייסבוק. אנחנו מודים כמובן לראש העירייה משה פדלון ולקבלן שנידבו לנו את הדירה הזאת. תודה לכל צוות צופית בהנהלת נעמי חרותי שדאגה שלא יחסר לנו שום דבר בדירה.

מתי תחזרו הביתה?

"עדיין אי אפשר לדעת. לצערנו אין לנו אפשרות לחזור לביתנו עקב המצב אבל אנשים כאן דואגים לנו להכל מטיטולים לילדים עד אוכל ועוגות לשבת, חב"ד שדואג לנו למנות חמות מידי יום. חשוב לנו לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל אנשי הרצליה על כל הדברים שהם נותנים לנו כאן. אנחנו גאים להיות כאן לצד תושבי הרצליה שנותנים לנו את הכוח להמשיך ולשכוח ממראות המחבלים היו מתחת לביתנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר