מסע ההלוויה של סמל ליאור סימינוביץ ז"ל, צילום דוברות העירייה
מסע ההלוויה של סמל ליאור סימינוביץ ז"ל, צילום דוברות העירייה

"תודה אלוף שלי, על 19 שנים של אושר". אלפים ליוו למנוחות את סמל ליאור סימינוביץ ז"ל (צפו)

רבים עמדו בצידי הרחובות בהם עברה השיירה עם דגלי ישראל. בבית העלמין אמר אביו, ירון, בקול חנוק מבכי: "אמרת 'אני יושב על המקלע ברכב הראשון שנכנס, אני אשמור עליכם', וכך עשית עד שהסתיים עבורך הקרב"

פורסם בתאריך: 2.11.23 16:54

אלפים ליוו היום למנוחות את סמל ליאור סימינוביץ ז"ל, שנהרג ביום שלישי בקרבות בצפון רצועת עזה. ליאור ז"ל, תושב הרצליה, היה רק בן 19 במותו. הוא שירת כלוחם בגדוד צבר של חטיבת גבעתי. ליאור היה בוגר תיכון היובל בעיר.

מסע ההלוויה יצא מבית המשפחה מבית המשפחה ברחוב הרצוג, ועבר ברחוב סוקולוב עד לבית העלמין ברחוב פינסקר, שם נקבר ליאור ז"ל בחלקה הצבאית. לאורך כל הדרך עמדו רבים עם דגלי ישראל והצטרפו לשיירה עד לבית העלמין. בהלוויה ספדו לליאור ז"ל אביו ירון ואמו יפית, ראש העירייה משה פדלון, בני משפחה נוספים, אחת מידידותיו, ומפקדו מצה"ל.

האב ירון אמר בקול חנוק מבכי: "היה לך חשוב להדגיש לכולם, 'חברים, אנחנו הצבא, ואני, נטפל בזה, אני יושב על המקלע ברכב הראשון שנכנס, אני אשמור עליכם, אני אראה להם שם שלא יתעסקו איתנו'. וכמובן שזה מה שעשית כל הדרך, עד שהסתיים עבורך הקרב. תודה לך אלוף שלי, תודה על 19 שנים של אושר שהענקת לנו ולי, 19 שנים של נוכחות, של שמחה, של נתינה, שנים של אינסוף חיוכים, ככה תמיד נזכור אותך, 19 שנים שכל זיכרון, ולו הזיכרון הקטן ביותר, הוא זיכרון ענק, עולם ומלואו, תודה ליאור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר