הריצה בהרצליה למען החטופים, צילום עדי ברקוביץ
הריצה בהרצליה למען החטופים, צילום עדי ברקוביץ

מירית, האמא של מיה ואיתי רגב, לא הפסיקה לרוץ: "שאבה כוח עצום מכמות המשתתפים"

שני אירועים למען החטופים התקיימו בהרצליה בשבת. מירית רגב, אמם של מיה ואיתי: "28 ימים זה הרבה. אנחנו מנסים וחזקים. קשה לנו, אנחנו נשרפים מבפנים. אתם שפה, אתם הכוח, אתם מחזיקים אותנו"

פורסם בתאריך: 5.11.23 21:55

תושבי הרצליה ממשיכים לפעול למען שחרור החטופים: אתמול (שבת) התקיימו שני אירועים מיוחדים בקריאה נרגשת לשחרורם של החטופים מהרצליה, האחים מיה ואיתי רגב ועומר שם טוב, ושל כל החטופים שנחטפו על ידי מחבלי החמאס הרצחניים לפני כארבעה שבועות באותה שבת ארורה ומקוללת. בבוקר התקיימה ריצה חברתית בפארק הרצליה בה לקחו חלק רצים רבים. בערב התקיימה עצרת בכיכר בהרצליה הצעירה בהשתתפות מאות אנשים.

לריצה בפארק הגיעו, על פי ההערכה, מעל 3,000 רצים שרצו בשני מסלולים: ריצה למרחק של ק"מ ולמרחק של 2.5 ק"מ. רן אלתרמן, מאושיות הריצות למרחקים ארוכים בארץ וממארגני האירוע, סיפר כיצד גובש הרעיון לקיים את הריצה המיוחדת: "הייתה לי את הזכות לרוץ וללוות את מירית, אמא של מיה ואיתי רגב, אשר נחטפו לפני 4 שבועות ממסיבת הנובה ברעים. לפני 5 ימים פנתה אלי נוגה, חברה של מירית, וביקשה שאעזור להם לארגן ריצה חברתית שמטרתה להעלות את המודעות לעניין החטופים ובעיקר לתמוך במשפחה. מיד הסכמתי וישר התחלנו לתכנן ולהפיק את האירוע. נוגה אמרה לי שהם מתכננים להדפיס 200 מספרי חזה ולחלק לכל מי שיגיע. באירוע היום היו מעל 3000 רצים. כשרצתי היום לצד מירית, אחרי בערך 200 מטר, הרהרתי עם עצמי אם היא בכלל תצליח לסיים את המסלול של ה-2.5 ק"מ. היא התנשפה והיה נראה שהיא עוד רגע מפסיקה. אבל היא לא הפסיקה, ואפילו יצאה לעוד הקפה של 1 ק"מ. ואז אמרתי לעצמי, "וואלה זה הכל בראש". מירית רצה על אדי הכוח שהיא קיבלה מכמות הרצים המטורפת שהגיעה לרוץ איתה. תוך כדי הריצה הסתכלתי לאחור וראיתי שובל, שלא נגמר, של כל כך הרבה אנשים שהגיעו לרוץ איתה, והתחושה שלי הייתה שהיא רצה רק בזכותם, ולמען הילדים שלה".

אילן רגב נושא דברים בעצרת. צילום רחלי מרום דור

אילן רגב נושא דברים בעצרת. צילום רחלי מרום דור

אילן, מירית וגיא בעצרת. צילום רחלי מרום דור

אילן, מירית וגיא בעצרת. צילום רחלי מרום דור

נוגה שלף דביר, חברתה של מירית, שארגנה את הריצה עם רן וחברותיה של מירית, אמרה לאחר האירוע: "אנחנו עדיין מרוגשים מההמונים שבאו לרוץ להשבתם של מיה ואיתי.
הציבור התייצב כדי לצעוק, לחבק ולהדהד את המאבק להשבתם ומילא באור בתמיכה ובאוויר לנשימה את מירית ואילן. בשבת הייתה זו מסיבה אופטימית של ציפייה לשובם.
חבריה של מירית הן הלב והחמצן שרץ איתה למרחקים ארוכים מאז היום הארור. נשמח שעם ישראל ימשיך להגיע כדי לתמוך ולחזק".

אלתרמן הודה לכל המשתתפים: "תודה לכל אלפי האנשים שהגיעו היום כדי לרוץ עם מירית ואילן. תודה לנוגה שנתנה לי את הזכות לקחת חלק באירוע הזה. ותודה רבה למירית שנתנה לי שיעור בהורות והזכירה לי כמה האהבה שלנו לילדים שלנו היא בלתי נגמרת".

 

 

 

מאוחר יותר, בשעת ערב, התקיימה העצרת השבועית בכיכר בצומת הרחובות יהודה הנשיא ורזיאל בהרצליה הצעירה, שאליה הגיעו מאות אנשים לתמוך במשפחות החטופים בהרצליה. מירית רגב, אמם של איתי ומיה, אמרה: "28 ימים זה הרבה. אנחנו מנסים וחזקים. קשה לנו, אנחנו נשרפים מבפנים. אתם שפה, אתם הכוח, אתם מחזיקים אותנו ואנחנו נהיה פה ונבוא לפה עד שהם יחזרו וכשהם יחזרו. אז תודה לכולם ותודה שאתם באים. תתייגו ותפיצו כמה שיותר, שהם יהיו במודעות כמה שיותר. מאיה ,איתי, עומר וכל החטופים".

אילן, אביהם של איתי ומיה, הוסיף: "תודה רבה על החיבוק והאהבה. אנחנו, מירית, גיא (האח – ש.י.) ואני עוברים תקופה שהיא גיהנום. אנחנו בוכים כי אנחנו מאוד מתגעגעים והם מאוד חסרים לנו. אנחנו בוכים כי אנחנו רוצים להרגיש ולחבק אותם ולאהוב אותם עוד הפעם. זאת הסיבה. הם חסרים לנו ואני מרגיש כמה הם חסרים לכם ועל זה אני מאוד אוהב אתכם ומתגעגע בטירוף לילדים". העצרת הסתיימה בשירת ההמנון הלאומי "התקווה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר