דניאלה גלבוע, צילום באדיבות המשפחה
דניאלה גלבוע, צילום באדיבות המשפחה

זה מה שמבקשת מהציבור משפחתה של דניאלה גלבוע, שנחטפה לעזה

"צעירה מלאת חיים, אור, צליל ואהבה": דניאלה גלבוע נחטפה לעזה, משפחתה מנהלת קמפיין להחזרתה ולהחזרת כל החטופים, ופתחה בגיוס המונים למימון הקמפיין. בשישי: קבלת שבת מיוחדת

פורסם בתאריך: 8.11.23 15:02

המאבק להשבת החטופים והשבויים נמשך: משפחתה של דניאלה גלבוע מפתח תקוה, שנחטפה על ידי מחבלי החמאס הרצחניים בשבת השחורה לפני כחודש, יצאה בפרויקט גיוס כספים שמטרתו ניהול קמפיין תקשורתי עולמי ותמיכה במאמצי השחרור של דניאלה ושאר החטופים.

דניאלה, בוגרת בית הספר אהוד מנור ומגמת המוזיקה בתיכון בן גוריון, היא בתם של אורלי ורן ואחותה של נועם. בני משפחתה מספרים על צעירה מלאת חיים, זמרת, יוצרת שכתבה והלחינה שרים רבים, שירים שהמשפחה פועלת לסיומם ופרסומם. התקשורת האחרונה עם דניאל הייתה בוואצאפ ביום שבת ה-7.10, אז עדכנה את המשפחה על כך שהם שומעים יריות וקולות פיצוצים ושיש במקום מחבלים. מאז אבד איתה הקשר. בהמשך, הצליחה המשפחה לזהות את דניאלה על פי החולצה שלבשה באחד הסרטונים. מאז לא נחים בני המשפחה לרגע. לצד ההתמודדות הקשה והמורכבת הם עסוקים במאמצים גדולים לנהל קמפיין לשחרורה ולשחרור כל חטופים.

בתוך כך הם מדברים עם צוותי תקשורת מהארץ והעולם ומציגים בפני כולם את תמונתה של דניאלה. בימים אלו יוצאת המשפחה בפרויקט גיוס המונים שמטרתו גיוס כספים לצורך ניהול קמפיין תקשורתי עולמי ותמיכה במאמצי השחרור של דניאלה וכל החטופים. ביום שישי הקרוב בשעה 13:00 תתקיים קבלת שבת עם משפחתה של דניאלה ברחבת הגינה בספיר סנטר בשכונת אם המושבות החדשה בפתח תקוה, תחת הכותרת "מחזירים את דניאלה הביתה", בנוכחות תושבים רבים וראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג.

היכנסו כאן לתרומה לקמפיין לשחרור דניאלה וכל החטופים

אמה של דניאלה, אורלי גלבוע, אמרה: "אנחנו מלאי תקווה ועושים את כל שניתן על מנת להחזיר את דניאלה ואיתה את שאר החטופים הביתה, אל העם הנפלא ואל העיר שלנו שמחכה לה כולה בזרועות מחבקות, ממש כמו משפחה אחת גדולה. אנחנו, המשפחה והחברים, עובדים מרגע החטיפה סביב השעון כדי לעשות כל מה שניתן ועם כל יום שעובר הסבל, הדאגה והתפילה לשלומה גוברים וכעת אנחנו זקוקים לעזרת הציבור. אנחנו יוצאים בפרויקט גיוס כספים שמטרתו ניהול קמפיין תקשורתי עולמי ותמיכה במאמצי השחרור של דניאלה והחטופים".

 

בית חינוך שש שנתי בן גוריון בפתח תקוה, בו למדה דניאלה, התגייס גם הוא ופרסם את הפוסט הבא: בשבת השחורה, 7/10/23 נחטפה באכזריות על ידי חמאס תושבת העיר דניאלה גלבוע, בתם של אורלי ורן גלבוע, אחותה של נועם גלבוע. דניאלה שלנו, בוגרת כיתת מוסיקה בתיכון בן גוריון, צעירה מלאת חיים, אור, צליל ואהבה, והלב אינו תופס את המציאות האיומה. אנחנו מלאי תקווה ועושים את כל שניתן על מנת להחזיר את דניאלה ואיתה את שאר החטופים הביתה. המשפחה יוצאת בפרויקט גיוס כספים שמטרתו ניהול קמפיין תקשורתי עולמי ותמיכה במאמצי השחרור של דניאלה. בבקשה אל תשאירו אותנו לבד! אם יש בידכם לתרום למטרה, זו נודה לכם לתרומת כל סכום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר