מיצג גלשנים למען החטופים, צילום דוברות עיריית הרצליה
מיצג גלשנים למען החטופים, צילום דוברות עיריית הרצליה

ים של תקווה: צפו במיצב הגלשנים המרגש שהוצב בהרצליה למען החטופים

מיצב של גלשנים ריקים כמספר חטופים הוצב בשישי בהרצליה בקריאה להשבתם. לצד המיצב קיימה העירייה טקס לצד המיצב בהשתתפות נציגים ממשפחות החטופים

פורסם בתאריך: 18.11.23 10:00

ים של תקווה: מיצב של גלשנים ריקים כמספר החטופים הוצב הבוקר בהרצליה בקריאה להשבת החטופים. העירייה קיימה טקס לצד המיצב בהשתתפות נציגים ממשפחות החטופים.

עיריית הרצליה הציבה אתמול (יום ו') את מיצב "ים של תקווה" למען השבת החטופים – מיצב של גלשנים ריקים כמספר החטופים לאורך חוף אכדיה צפון בהרצליה. בטקס שקיימה העירייה לחשיפת המיצב, השתתפו נציגים ממשפחות החטופים, משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, אורי סלונים, לשעבר יועץ שר הביטחון לענייני שבויים ונעדרים, והזמר יגל אושרי ששר את השיר שהפך להמנון המלחמה: "לצאת מדיכאון".

מירית רגב, אמא של מיה ואיתי רגב שחטופים בעזה, אמרה בטקס: "מיה ואיתי שלי, איפה אתם? איך אפשר להירדם בלילה כשאני לא יודעת אם יש לכם שמיכה חמה להתכסות ויד שמלטפת. בחלומות הכי גרועים שלי לא יכולתי לדמיין סיטואציה כזאת שבה הגוזלים שלי נחטפים לי מהידיים ואני אהיה חסרת אונים מבלי יכולת להגיע אליכם. אני שואלת לא פעם איך חיים ככה. איך אני חיה ככה? אבל אני חיה, חיה ובועטת. הכל בשביל להחזיר אתכם הביתה."

דנה ועמית שם טוב, אחים של עומר שם טוב שחטוף בעזה, אמרו: "עומר הוא האח הכי טוב בעולם. המקום שהוא הכי אוהב זה להיות בים. כל יום שישי הוא הולך לים ואף פעם לא מפספס את ההזדמנות לקנות פרחים לאמא לקראת השבת. עומר תמיד שר במקלחת ואני תמיד אומרת לו "עומר, תסתום". אני מתגעגעת שהוא ישיר ויצעק ויעשה מה שהוא רוצה. אנחנו מתגעגעים לשטויות שהוא עושה. הוא תמיד מצחיק אותנו."

מוסא (משה) מכלוף, סבא של מייה שם, שחטופה בעזה, אמר שהוא מתפלל שכל השבויים והחיילים יחזרו הביתה בשלום, בריאים ושלמים.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר בטקס: "אנחנו כאן כדי להעמיד את נושא החטופים בראש סדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות בממשלה ולדרוש מהם לעשות הכל כדי לשחרר את כולם בהקדם, כבר היום, בריאים ושלמים. זוהי חובתנו המוסרית והערכית, של עם שוחר חיים, וזה מה שמבדיל אותנו מאויבנו הארורים."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר