שלמה שרף בעמותת יד עזר לחבר (צילום: יוסף הירש)

עמותת יד עזר לחבר מגייסת תרומות לצורך רכישת אמבולנסים

האמבולנסים, שייקראו על שמה של מאי נעים ז"ל, שנרצחה בטבח במסיבה ברעים, ישמשו להסעת חולים, שידם אינה משגת לשלם על נסיעה באמבולנס

פורסם בתאריך: 27.11.23 19:20

בימים אלה יוצאת עמותת יד עזר לחבר שבחיפה, בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג, במבצע גיוס תרומות לטובת רכישת אמבולנסים, עבור חולים, שידם אינה משגת לשלם על נסיעה באמבולנס. האמבולנסים ייקראו על שמה של מאי נעים ז"ל, (24), נכדתו של המאמן הלאומי שלמה שרף. מאי נעים נרצחה על ידי מחבלי החמאס במתקפת הטרור של 7 באוקטובר במסיבה בקיבוץ רעים.

שרף, כזכור, הגיע לפני מספר שבועות להתנדב בעמותת יד עזר לחבר, במרכז המזון הלוגיסטי הראשי שנקרא גם הוא על שם מאי נעים ז"ל. במהלך אותו ביקור, אמר שרף: "הגעתי לבקר כאן אצל ידידי היקר, האיש הנפלא הזה שמעון סבג, שהקים כאן מפעל חיים לתפארת. ביקרתי במוזיאון השואה, סיירתי בקריית החסד של העמותה ובמכון הפיזיותרפיה, נפגשתי עם ניצולי השואה וסייעתי בחלוקת ארוחת הצהריים בחדר האוכל. ביקרתי גם במרכז המזון הלוגיסטי שנקרא על שם נכדתי האהובה. מאי הייתה ילדה שמחה שתמיד הפיצה אור גדול סביבה, מלאה באהבה ובנתינה. היום הזה כאן הוא אחד הימים המאושרים שלי בתקופה האחרונה, אם לא המאושר בהם. שמעון היקר, פרס ישראל מגיע לך ויפה שעה אחת קודם".

לתרומות הקליקו על >>>הקישור<<<<

בתום המפגש כתב שרף הקדשה בספר האורחים של המוזיאון: "לשמעון בידידות גדולה, זו הפעם הראשונה שלי בביקור במוזיאון השואה בחיפה. זו הזדמנות גדולה בשבילי לראות את המוזיאון הנפלא הזה. כל הכבוד לשמעון על העבודה הנהדרת. זו מצווה גדולה וכל הכבוד".

שלמה שרף בעמותת יד עזר לחבר (צילום: יוסף הירש)

שלמה שרף בעמותת יד עזר לחבר (צילום: יוסף הירש)

 

 

מאז היווסדה ב-1995 פועלת עמותת יד עזר לחבר במגוון רחב של תחומים של נתינה למען הקהילה. בשנת 2001 נרשמה העמותה ברשם העמותות. הרקע להקמתה היה מצבם הכלכלי והחברתי הקשה של ניצולי השואה בישראל. כיום, מפעילה העמותה קריית חסד הפרושה על שלושה רחובות בחיפה. בקריית החסד מתגוררים ניצולי שואה רבים, שחיו בעבר מתחת לקו העוני. כיום הם זוכים למגורים נאים, שלוש ארוחות ביום, טיפולים במכון הפיזיותרפיה ופעילויות חברתיות רבות ומגוונות מידי יום במועדון הפועל במתחם. בנוסף, מדי יום מחלקת העמותה מאות ארוחות חמות לניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטות באמצעות בית התמחוי שלה, הפועל גם הוא זה שלושה עשורים.

עמותת יד עזר לחבר אינה מתוקצבת על ידי המדינה או הרשויות, וכל פעילותה ממומנת מתרומות פרטיות בלבד. לעמותה קיים אישור ניהול תקין מרשם העמותות וסעיף 46 לצורכי מס. בואו גם אתם והצטרפו אלינו.

לתרומות הקליקו על >>>הקישור<<<<

סבג: "עמותת יד עזר לחבר תמשיך לסייע כמיטב יכולתה וככל שיידרש לניצולי שואה, קשישים, משפחות מעוטות יכולת וגם לתושבי הדרום והצפון. כמו כן מסייעת העמותה לחיילי צה"ל באוויר, בים וביבשה ולכל כוחות הביטחון. כוחנו באחדותנו ורק ביחד ננצח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר