אל"מ אסף חממי ז"ל, צילום דובר צה"ל
אל"מ אסף חממי ז"ל, צילום דובר צה"ל

אבל כבד: הותר לפרסום כי אל"מ אסף חממי ז"ל נהרג וגופתו נחטפה לעזה. זה מה שאמר עם מינויו לתפקיד

חממי ז"ל נפל בקרבות ב-7 באוקטובר ומוגדר חלל צה"ל חטוף בידי ארגון טרור. לפני כשנה וחצי, כאשר מונה לתפקיד, אמר: "נמשיך להגן על התושבים בגזרה ולהכין את החטיבה למלחמה"

פורסם בתאריך: 3.12.23 07:55

אבל כבד: הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו. אל"מ אסף חממי, בן 41, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה, נפל בקרב ב-7 באוקטובר, וגופתו נחטפה לעזה. הוא מוגדר חלל צה״ל חטוף בידי ארגון טרור.

אל"מ אסף חממי ז"ל נולד בשנת 1982, והתגייס בשנת 2001 לחטיבת גבעתי. בשנים 2016-2018 – שירת כמפקד גדוד צבר. בשנים 2018-2020 – שירת כמפקד בסיס האימונים החטיבתי של חטיבת הקומנדו. בשנים 2020-2022 – שירת כמפקד חטיבת הנגב. הוא בעל תואר ראשון ושני במדעי המדינה וביטחון מטעם אוניברסיטת חיפה. הוא התגורר לפני כשנה וחצי בפתח תקוה ובהמשך עבר עם משפחתו לקרית אונו. הוא נשוי ואב לשלושה.

אל"מ אסף חממי בטקס מינויו לתפקיד מח"ט הדרומית, צילום דובר צהל

במאי 2022 מונה לתפקיד, והחליף את אל"מ טל אשור, תושב נווה ירק בשרון, שיצא ללימודים.  טקס החילופים נערך אז במועצה האזורית אשכול. מםקד אוגדת עזה, תא"ל נמרוד אלוני, אמר אז בטקס: "אסף היקר, אתה מקבל לידך חטיבה חזקה, ועם ניסיונך המבצעי העשיר, חריצותך התהומית ודרך הארץ המאפיינת אותך, ברור לי שתבנה תחת פיקודך חטיבה חזקה עוד יותר ותעצים את כוחנו. אנשי החטיבה הדרומית הנפלאים, הסתיימו להן שנתיים מוצלחות מאוד. הבאתם את איכות ההגנה לרמת מצוינות מרשימה ופגעתם באויב במבצע ׳שומר החומות׳. עשיתם זאת במסירות גדולה ובעבודה קשה ועל כך תודתי לכם מעומק הלב".

אל"מ חממי ז"ל אמר בטקס דברים שנשמעים עתה מצמררים: "אנשי החטיבה הדרומית, אני מקבל היום בגאווה ואחריות אדירה את הפיקוד על החטיבה. נמשיך להגן על התושבים בגזרה ולהכין את החטיבה למלחמה".

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, כתב: "הותר לפרסום כי בשבעה באוקטובר נהרג אל"מ אסף חממי, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה. אל"מ חממי ומשפחתו עברו לאחרונה לקריית אונו אך במשך שנים גרו בעיר פתח תקוה, וסבתו, כמו גם שורשיו, נטועים היטב בעיר פתח תקוה. סיפורה של משפחת חממי הוא סיפורה של המדינה. סבתו של אל"מ חממי המתגוררת עדיין בשכונת עין גנים, איבדה במלחמות ישראל את בנה וכעת את נכדה. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך. רמי גרינברג".

גם תיכון בגין בראש העין, שאל"מ חממי היה בוגרו, פרסם הודעה מיוחדת.

יהיה זכרו של אל"מ אסף חממי ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר