נעה קירל יחד עם עלמה אור ותמונת אביה החטוף, דרור אור, צילום דוברות מטה המשפחות
נעה קירל יחד עם עלמה אור ותמונת אביה החטוף, דרור אור, צילום דוברות מטה המשפחות

צפו: נעה קירל הדליקה נר חנוכה עם משפחות החטופים, זה מה שהיא הבטיחה להן

קירל ביקרה ביום שישי בערב במטה משפחות החטופים והנעדרים: "אני שולחת לכם את כל האנרגיות שלי ואני תמיד פה בשבילכם". קודם לכן התקיים אירוע בנוכחות ילדים ג'ינג'ים בכיכר החטופים

פורסם בתאריך: 10.12.23 08:41

נועה קירל ביקרה ביום שישי בערב במטה משפחות החטופים והנעדרים: קירל הגיעה בשעות הערב למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, למפגש אינטימי עם המשפחות ולהדלקת נר שני של חנוכה. הזמרת נפגשה עם עלמה אור בת ה-13 ששוחררה יחד אחיה נעם בן ה-17 לאחר שנחטפו מביתם בבארי. הם חזרו הביתה אחרי 50 יום בשבי חמאס בעזה.

גיל בנימין, בתו של רון בנימין שנחטף לעזה, העניקה לקירל דיסקית מטעם המטה. בנימין הוגדר כמעט כחודשיים כנעדר, אך בתחילת החודש התקבלה הודעה מצה"ל כי רון, בן ה-53, חטוף בידי החמאס בעזה. כך עודכנה משפחתו. רון בנימין כזכור רכב על אופניו עם חברים ליד קיבוץ בארי, וכשהחלו האזעקות החליט לעזוב את האזור ולחזור לביתו אך נתקל במחבלים שחטפו אותו לעזה. יצוין כי מכוניתו נמצאה כעבור כמה ימים עם סימני ירי ליד צומת מפלסים.

בהמשך שיתפו המשפחות את קירל בסיפורן האישי, בהן גם עלמה אור, שנחטפה יחד עם אחיה נעם ואביהן דרור, בעוד אימן יונת נרצחה על ידי המחבלים המתועבים. נעם ועלמה שוחררו לאחר 50 יום. הזמרת הבטיחה למשפחות: "אעשה כל דבר שביכולתי בכדי לעזור, עד שכולם יחזרו אלינו. אני שולחת לכם את כל האנרגיות שלי ואני תמיד פה בשבילכם".

קודם לכן, בשעות אחר הצהרים ביום שישי, התקיים בכיכר החטופים אירוע תמיכה במשפחת ביבס בהשתתפות קרובי משפחה ומאות ילדים ג׳ינג׳ים. במסגרת האירוע הופרחו לאוויר בלונים כתומים. עופרי ביבס לוי, אחות של ירדן ביבס שנחטף עם אשתו שירי וילדיו אריאל וכפיר, אמרה על הבמה: "מי האמין שנגיע לחנוכה ועוד לא נחגוג איתם? נר ראשון כבר עבר. אנחנו שומעים את העדויות והתנאים של השבים וחושבים כמה הם קשים לתינוק בן 10 חודשים ולילד בן 4".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר