סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

הלב נקרע: סמ"ר אורי ג'רבי בן 20 מהרצליה שנפצע בקרב ברצועת עזה נפטר מפצעיו

כאב גדול: סמ"ר ג'רבי ז"ל, גיבור ישראל, יובא למנוחות היום בהרצליה. תלמידים ותושבים ילוו את אורי ז"ל ואת משפחתו עם דגלי ישראל מבית המשפחה בגליל ים לבית העלמין הצבאי

פורסם בתאריך: 19.1.24 08:35

אבל כבד: דובר צה"ל הודיע הבוקר (שישי) כי סמ"ר אורי ג׳רבי, בן 20, מהרצליה, לוחם בסיירת גבעתי, נפטר מפצעיו אתמול חמישי, 18.1, ח' בשבט התשפ"ד, לאחר שנפצע ב-17.01.2024 בקרב בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

הלווייתו של סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל תיערך היום, יום שישי, ט' בשבט התשפ"ד, 19 בינואר 2024, בשעה 11:00, בבית העלמין הצבאי בהרצליה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מסר: "העיר הרצליה כואבת ואבלה על נפילתו של סמ"ר אורי ג'רבי הגיבור, תושב העיר. אורי נלחם למען המדינה שכל כך אהב, והכאב הוא קשה מנשוא. אנו מחבקים את בני המשפחה ומשתתפים בצערם. יהי זכרו ברוך".

סיגל דוד, מנהלת תיכון הראשונים בהרצליה, בו למד, כתבה: "קהילת הראשונים כואבת ואבלה על מותו של בוגר בית הספר, לוחם גבעתי, סמ"ר אורי ג׳רבי ז"ל שנפל בקרב בעזה. הלוויתו תתקיים מחר, יום שישי, 19.1.24, בשעה 11:00, בחלקה הצבאית בבית העלמין הרצליה (פינסקר). משעה 10:30 נלווה את אורי ז"ל ואת המשפחה עם דגלי ישראל – נצא משכונת גליל ים לרחוב הרב קוק עד ז׳בוטינסקי ומשם לרחוב פינסקר. בואו לחלוק לו כבוד אחרון. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ובצערה של אחותו, יובל, תלמידת ביה"ס, הלומדת בכתה י"ב. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

בנוסף נמסר הבוקר מדובר צה"ל כי לוחם במילואים בגדוד 6646, עוצבת ׳שועלי המרום׳ (646) ולוחם במילואים בגדוד 7810, חטיבת ׳יפתח׳ (11), נפצעו באורח קשה בקרבות שונים במרכז רצועת עזה.

כמו כן, לוחם במילואים בגדוד 87, חטיבת ׳המחץ׳ (14), נפצע קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר