גשם BrianAJackson depositphotos.com
גשם BrianAJackson depositphotos.com

משלישי עד שבת: הרצליה ראשונה בארץ בכמות המשקעים שירדה. ומה צפוי בהמשך?

על פי אתר השירות המטאורולוגי ירדו מיום שלישי ועד שבת בתחומי הרצליה 107 מ"מ, הכמות הגבוהה ביותר שנרשמה ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 28.1.24 09:56

נתון כזה לא זכור אפילו לזקני הרצליה ואזור השרון: מיום שלישי ועד אתמול (שבת) מובילה הרצליה בכמות המשקעים בארץ שירדה בימים אלו. על פי אתר השירות המטאורולוגי ירדו מיום שלישי ועד שבת בתחומי הרצליה 107 מ"מ, הכמות הגבוהה ביותר שנרשמה ברחבי הארץ.

הכמות החריגה הזאת הפכה את הרצליה לאחד מהמקומות הגשומים בארץ מתחילת עונת הגשמים עם 469 מ"מ, שהם 88% מהממוצע הרב השנתי בהרצליה, כך שתקופת הגשמים תסתיים עם כמות מעל הממוצע בהרצליה ובאזור השרון. יש לציין כי למרות כמות הגשמים החריגה לא נרשמו בהרצליה הצפות יוצאות דופן כפי שחזינו בשנים האחרונות.

המערכת החורפית לא עוזבת אותנו וגם השבוע צפוי שבוע חורפי במיוחד: היום (ראשון) צפויים גשמים מקומיים וייתכנו סופות רעמים בודדות ויהיה קר מהרגיל לעונה. בלילה הגשמים יתחזקו בצפון הארץ ובמרכזה וצפויות גם סופות רעמים יחידות. קיים חשש מהצפות לאורך מישור החוף.

מחר (שני) יהיה גשום לפרקים, מלווה בסופות רעמים יחידות. בחרמון ירד שלג. קיים חשש קל משיטפונות במדבר יהודה וים המלח. יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה. בלילה הגשמים יתחזקו בעיקר לאורך מישור החוף, וקיים שם חשש מהצפות מקומיות.

גם בשלישי יימשכו הגשמים עם סופות רעמים ועדיין יהיה קיים חשש מהצפות מקומיות לאורך מישור החוף. בפסגות הגבוהות של הרי הצפון צפוי שלג וייתכן גם בצפון השומרון. ינשבו רוחות חזקות. ייעשה קר במיוחד.

ברביעי יימשך הגשם, יירד לפרקים ויהיה מלווה בסופות רעמים בצפון הארץ ובמרכזה. שלג צפוי לרדת בהרי הצפון וייתכן גם בצפון השומרון. קיים חשש קל מהצפות לאורך מישור החוף. לאורך החוף ובהרים ינשבו רוחות ערות. יוסיף להיות קר במיוחד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר