רכב שיתופי בהרצליה, צילום דוברות העירייה
רכב שיתופי בהרצליה, צילום דוברות העירייה

אחרי הפיילוט: הוכפל מספר הרכבים השיתופיים בהרצליה. אלו החניות שלהם בעיר

חברת GoTo תפעיל את הרכבים השיתופיים לאחר שזכתה במכרז העירוני. חניות שלהם ניתן למצוא בשמונה מוקדים בעיר. ויש גם הטבה

פורסם בתאריך: 7.2.24 08:22

לאור הצלחת הפיילוט: עיריית הרצליה הכפילה את מספר הרכבים השיתופיים בעיר, הקצתה להם חניות נוספות, ומעניקה הטבה למצטרפים חדשים.

מיזם הרכבים השיתופיים שהחל בהרצליה כפיילוט לפני כשנה, נחל הצלחה גדולה, וכעת הוא עולה שלב: העירייה הכפילה את מספר הרכבים השיתופיים והקצתה להם חניות נוספות ברחבי העיר. בנוסף לכך הודיעה העירייה כי למצטרפים חדשים תינתן הטבת הצטרפות בסך 150 ש"ח לנסיעות (25 ש"ח לחודש במשך 6 חודשים), עם הקלדת קוד הקופון: HERZ150 במעמד ההרשמה (למימוש עד סוף חודש יוני 2024, בכפוף לתקנון הקופונים).

חברת GoTo תפעיל את הרכבים השיתופיים לאחר שזכתה במכרז העירוני. עד ינואר השנה היו בעיר חמישה רכבים שיתופיים, ועתה יש עשרה.

מודל הרכב השיתופי מנגיש לתושבים את האפשרות להשתמש ברכב כשעולה צורך נקודתי. הרכבים חונים ונאספים בנקודות מסומנות ברחבי העיר המבטיחות נגישות גבוהה ונוחה.  מודל הרכב השיתופי הינו סטנדרט בינלאומי של ניידות בזכות השילוב של נוחות נסיעה ברכב פרטי, וחינוך לוויתור על אחזקת רכב. השירות פועל באמצעות אפליקציה מתקדמת המאפשרת הזמנת רכב ליד הבית ותפעול הנסיעה בקלות. ניתן להוריד את האפליקציה בקישור: https://bit.ly/49hdLlz

 

אז איפה יש חניות של רכבים שיתופיים בהרצליה? ניתן למצוא חניות של הרכבים השיתופיים בשמונה מוקדים ברחבי העיר: רחוב משכית 22, רחוב העצמאות 51, רחוב האוניברסיטה 3, רחוב אמירים 1, רחוב יצחק שמיר 9, תחנת רכבת הרצליה, רחוב אריה לייב יפה 51 ורחוב הבנים 69.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "עיריית הרצליה פועלת כל העת כדי להיטיב עם איכות החיים של התושבים וממשיכה להשקיע מאמצים רבים למציאת פתרונות חדשניים לתחבורה בעיר. הרכבים השיתופיים יתנו מענה איכותי לתושבים, יפחיתו את התלות בכלי רכב פרטיים ויהפכו את העיר לנגישה ומקיימת יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר