מימין לואיס הר ופרננדו סימון מרמן, צילום פרטי
מימין לואיס הר ופרננדו סימון מרמן, צילום פרטי, באדיבות עיריית כפר סבא

בוקר עם חדשות מרגשות: פרננדו מכפר סבא ולואיס מאורים חולצו מרפיח במבצע מיוחד של צה"ל

במבצע מיוחד ברפיח, חולצו הלילה שני חטופים ישראלים, פרננדו סימון מרמן (60) ולואיס הר (70) אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה מניר יצחק ב-7/10. מצבם של השניים טוב

פורסם בתאריך: 12.2.24 08:33

בוקר עם חדשות טובות: כוח צה"ל חילץ במבצע הירואי מרפיח במהלך הלילה שני חטופים ישראלים שהוחזקו בשבי החמאס המתועב מאז שנחטפו מקיבוץ ניר יצחק בשבת הארורה של ה-7 באוקטובר: דובר צה"ל מסר לפנות בוקר את ההודעה הבאה: "במבצע משותף של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) ברפיח, חולצו הלילה שני חטופים ישראלים, פרננדו סימון מרמן (60) ולואיס הר (70) אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה מניר יצחק ב-7/10. מצבם של השניים טוב והם הועברו לבדיקות רפואיות במרכז הרפואי שיבא תל השומר. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכלל המאמצים להשבת החטופים.

פרננדו סימון מרמן הוא תושב כפר סבא. הוא עלה לארץ לפני שנים רבות לבד מארגנטינה, אך כאן בארץ גרו כבר שתיים מאחיותיו: קלרה מרמן וגבריאלה ליימברג. בשבת הארורה  נסע פרננדו אל אחותו קלרה ובן זוגה לואיס הר, תושב אורים, בקיבוץ ניר יצחק בעוטף, יחד עם אחותם גבריאלה ליימברג ובתה מיה ליימברג. חמשת בני המשפחה נחטפו לרצועת עזה. גבריאלה מיה וקלרה שוחררו בעיסקת החטופים. לואיס ופרננדו שוחררו עתה במבצע הירואי של צה"ל.

מאז ששוחררה בעסקת השבויים, קלרה מרמן חזרה מעל כל במה אפשרית על מסר אחד: כל עוד פרננדו אחיה ולואיס הר בן זוגה לא ישובו, היא לא באמת חופשיה. כעת, אחרי 129 ימים, כל חמשת בני המשפחה שנחטפה יחד מהממ"ד בביתה של קלרה בניר יצחק שוב יחד, וקלרה קיבלה בבת אחת את אחיה ובן זוגה בחזרה.

מעיריית כפר סבא נמסר: "העיר כפר סבא מברכת את כוחות צה"ל, שירותי הביטחון ומשטרת ישראל על שחרורם של שני חטופים, ביניהם פרננדו סימון מרמן בן ה-60, תושב העיר. ראש העירייה, ראש העירייה, רפי סער, אמר הבוקר: "במבצע חילוץ מרשים צה״ל, שב״כ וימ״מ הצליחו להשיב הלילה לישראל את פרננדו סימון מרמן ולואיס הר, שנחטפו מקיבוץ ניר יצחק. פרננדו הוא תושב העיר כפר סבא, אנו ערוכים לשובו ונסייע לו ככל שניתן. אני מבקש להודות ולחזק את כוחות הביטחון והלוחמים על המבצע המוצלח, בתקווה גדולה לחזרתם של כל 134 החטופות והחטופים. חיכינו לך המון ננו היקר, כמה טוב ששבת הביתה".

לצד זה התקבלו הבוקר חדשות קשות וכואבות, כאשר דובר צה"ל פרסם את שמותיהם של שני לוחמים שנפלו בקרב בדרום הרצועה. אלו שמות החללים:

רס״ל עדי אלדור (Adi Eldor), בן 21, מחיפה, לוחם ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס״ל (מיל׳) אלון קליינמן (Alon Kleinman), בן 21, מתל אביב, לוחם מילואים ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר