רס"ל במילואים זיו חן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ל במילואים זיו חן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

בוקר קשה: רס"ל מיל' זיו חן מכפר סבא נהרג ברצועת עזה יחד עם שני לוחמים נוספים

שלושה לוחמי צה"ל נהרגו אתמול באזור חאן יונס. רס"ל זיו חן יובא היום למנוחות בכפר סבא, העירייה קוראת לתושבים ללוותו בדרכו האחרונה ברחוב ויצמן סמוך לבית העלמין הצבאי עם דגלי ישראל

פורסם בתאריך: 13.2.24 08:24

בוקר קשה: דובר צה"ל הודיע כי שלושה לוחמי צה"ל נהרגו באזור חאן יונס. הם נהרגו ככל הנראה מפיצוץ מטען. בהרוגים רס"ל במילואים זיו חן מכפר סבא. מהעירייה נמסר הבוקר: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים הבוקר על נפילתו של רס"ל (מיל') זיו חן, בן 27, לוחם מילואים בגדוד 630 בחטיבה הדרומית, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. זיו ז"ל, נשוי ותושב העיר, נלחם בגבורה יחד עם חבריו לגדוד. העיר כפר סבא אבלה את נפילתו, שולחת תנחומים למשפחתו ונלווה את בני המשפחה ברגעים הקשים. הלווייתו תתקיים היום, שלישי 13/2/2024, בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא ואנו קוראים לתושבות ותושבי העיר ללוותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל ברחוב ויצמן סמוך לבית העלמין הצבאי הנמצא ברחוב ויצמן פינת רחוב העמק".

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "לצד הבשורות המשמחות מבוקר אתמול על חילוצו מהשבי של בן עירנו פרננדו מרמן, שחולץ בפעולה הירואית יחד עם לואיס הר, התבשרנו על נפילתו של זיו, שנלחם בעוז והותיר את כולנו כואבים ודואבים. ליבנו עם המשפחה וזכרו יהיה נצור בלבנו לעד. יהי זכרו ברוך".

אלו שמות הנופלים שפורסמו הבוקר: 
סא״ל (מיל') נתנאל יעקב אלקובי, בן 36, מחיפה, מפקד גדוד 630, חטיבה דרומית, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ן (מיל') יאיר כהן (Yair Cohen), בן 30, מרמת גן, ממלא מקום מפקד פלוגה בגדוד 630, חטיבה דרומית, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ל (מיל') זיו חן, בן 27, מכפר סבא, לוחם מילואים בגדוד 630, חטיבה דרומית, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

בנוסף נמסר הבוקר כי שני לוחמים במילואים מגדוד 630, בחטיבה הדרומית, נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.

אנו מאחלים רפואה שלמה לפצועים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר