עופר לוי (התמונה מימין צילום תמר שמש) ובפעילות בהרצליה (צילום פרטי)
עופר לוי (התמונה מימין צילום תמר שמש) ובפעילות בהרצליה (צילום פרטי)

"מרצ-הירוקה היא הרשימה היחידה עם קבלות ועשייה למען התושבים". עופר לוי בראיון מיוחד

עופר לוי, ששימש רוב הקדנציה האחרונה כסגן ראש העיר, היה אחראי על תיק הספורט, תיק הגאווה והיה פעיל יחד עם חבר סיעתו ד"ר דרור בן עמי בתחום הסביבה, מדגיש: "הבחירות לראשות העיר חשובות, אבל הבחירות למועצת העיר חשובות לא פחות"

פורסם בתאריך: 23.2.24 09:00

זה מתקרב:  ביום שלישי הקרוב, ה-27.2, ייערכו הבחירות המקומיות בהרצליה. בניגוד לבחירות הארציות, בהן מצביעים בפתק אחד, בבחירות המקומיות מצביעים בשני פתקים – פתק צהוב לראש העיר, ופתק לבן לסיעה במועצת העיר.

"המרוץ לראשות העיר מושך את באופן טבעי את מירב תשומת הלב בבחירות", אומר עופר לוי, ראש רשימת מרצ הירוקה בהרצליה, "אבל מדובר בפספוס מבחינת הבוחרים, שכן הרכב המועצה קריטי לא פחות לעתידה של העיר. חברי מועצה אקטיביים וערכיים יכולים להביא הישגים אדירים למען התושבים. הבחירות לראשות העיר חשובות אמנם, אבל הבחירות למועצה חשובות לא פחות", מדגיש לוי.

אפשר לקחת כדוגמה את תחום הספורט, עליו היה אחראי בקדנציה האחרונה סגן ראש העירייה לשעבר עופר לוי, שכיהן גם כיו"ר עמותת בני הרצליה. בחמש השנים האחרונות נבנו מתקני ומגרשי ספורט רבים בעיר, קודמה הצללה והנגשה של מגרשים, עמותת בני הרצליה סגרה את הגרעון התקציבי והתרחבה למעל ל-20 ענפי ספורט חדשים, כולל ענף לבעלי צרכים מיוחדים וענפים רבים של ספורט נשים.

בנוסף לספורט, לוי החזיק גם בתיק הגאווה העירוני והוביל מהלך של אישור רישום זוגות חד מיניים ויחידניים בעירייה, ארגן לראשונה אירועי גאווה גדולים בעיר והקים את הוועדה לשוויון, סובלנות וגאווה. בסיום הקדנציה המוצלחת הרצליה זינקה למקום הרביעי במדד הגאווה הלאומי.

דוגמא נוספת היא בתחום הסביבה, בו לוי, יחד עם חברו לסיעת מרצ-הירוקה ד"ר דרור בן-עמי, פעלו רבות למען שמירה על שטחים פתוחים, רווחת בעלי החיים וקידום תחבורה בת-קיימא. המאבק על הטבע בהרצליה הוא גם דוגמא לאיך התושבים יכולים לפעול יחד עם חברי מועצה כדי להביא להישגים משמעותיים. חברי המועצה של מרצ-הירוקה נאבקו יחד עם התושבים כדי לשמור על אקו-פארק אפולוניה מול איומי דחפורי הבניה בהצלחה.

לוי אומר: "לחברי מועצת העיר יש השפעה אדירה על העיר שלנו, ולכן התושבים חייבים להצביע בבחירות לרשימה איכותית עם אנשים שאפשר לסמוך עליהם. אני גאה בעשייה של סיעת מרצ-הירוקה ושלי בקדנציה האחרונה. הבאנו הישגים למען התושבים במגוון תחומים: שמירה על הצביון הליברלי של הרצליה, בסביבה, בגאווה, בספורט, למען בעלי צרכים מיוחדים, תחבורה בשבת ועוד. בפתק הצהוב בוחרים ראש עיר, אבל לא פחות חשוב מזה לבחור בפתק הלבן במי שישמור על הערכים שלכם במועצה".

עופר, מסר אחרון לתושבים לפני הבחירות?

 "הכי חשוב – צאו להצביע. הבחירות האלה קריטיות, הן יעצבו את הרצליה שנים קדימה, אסור לנו להיות שאננים. מי שרוצה לשמור על הרצליה ליברלית, שוויונית, בטוחה וירוקה צריך להצביע למרצ-הירוקה, הרשימה היחידה עם קבלות ועשייה למען התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר