ציור המחווה לעומר שם טוב במיקומו החדש, צילום שרון יונתן
צילום ציור המחווה לעומר שם טוב במיקומו החדש, צילום שרון יונתן

הקיר נהרס לטובת בניית בית ספר, צילום של ציור המחווה לעומר שם טוב הוצב בדיוק באותו מקום

גיא בריל, שצייר את הציור: "אני מקווה שאנשים ממשיכים לעבור ליד הציור ונזכרים יום יום שעומר עדיין לא חזר, שיש לנו עוד 134 חטופים בעזה, ושחייבים להחזיר את כולם, עכשיו"

פורסם בתאריך: 26.2.24 13:53

למרות העבודות להקמת בית ספר חדש, שומרים על ציור הקיר לכבודו של עומר שם טוב: לפני כחודשיים וחצי פרסמנו ב"צומת השרון" על ציור הקיר שצויר כמחווה לעומר שם טוב מהרצליה, החטוף בשבי החמאס.

הציור צויר על קיר הגרפיטי המוכר בפינת הרחובות אלקלעי ורש"י בהרצליה הירוקה המערבית על ידי גיא בריל, בן 27 מהרצליה. גיא, סטודנט לתקשורת חזותית במכללת "שנקר", עבד ביחד עם עומר שם טוב ומיה רגב במסעדה באזור התעשייה בהרצליה.

לאחרונה החלו עבודות להקמת חטיבת הביניים אלתרמן בשטח שבין רחוב רש"י לחניית אולם הספורט של התיכון "היובל" ובשל כך היה צריך להרוס את הקיר. בשל חשיבותו של הציור והרגישות הרבה לנושא, בחנה העירייה אפשרויות להעתיק את הקיר בשלמותו ולהזיז מיקום אחר, אך בשל מבנהו לא ניתן היה לבצע זאת.

בתיאום עם האמן גיא בריל, העירייה צילמה את ציור הקיר ושחזרה במדויק העתק לגדר המקיפה את אתר העבודות בדיוק באותו גודל ובאותו מקום, ממש בפינת הרחובות רש"י ואלקלעי. בעירייה הביעו תקוה כי עומר וכל החטופים יחזרו במהרה הביתה.

גיא בריל אמר השבוע: "כשקיבלתי את העדכון מדוברת העירייה ששחזרו את הקיר לפוסטר בגודל אחד לאחד הייתי מופתע, זה לא מובן מאליו כלל ולכן אני רוצה להודות לעריית הרצליה על הדאגה לשימור הציור. אני מקווה שאנשים ממשיכים לעבור ליד הציור ונזכרים יום יום שעומר עדיין לא חזר, שיש לנו עוד 134 חטופים בעזה, ושחייבים להחזיר את כולם, עכשיו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר