פעילות ביום הבחירות מחוץ לקלפי בחטיבת הנגיד, צילום שרון יונתן
פעילות ביום הבחירות מחוץ לקלפי בחטיבת הנגיד, צילום שרון יונתן

המתח בשיאו: זה הפער הקטן שמפריד בין פישר לפדלון לפני תוצאות המעטפות הכפולות

פישר מוביל על פני פדלון בפחות מ-300 קולות אחרי ספירת כל הקלפיות ולפני תוצאות המעטפות הכפולות. ההכרעה: בהמשך היום. האם תהיה הפתעה גדולה?

פורסם בתאריך: 29.2.24 09:31

פדלון או פישר? קדנציה נוספת של ראש העירייה המכהן בעשר השנים האחרונות, או ההפתעה הגדולה ביותר בבחירות בהרצליה מאז ומעולם? זאת השאלה שתגיע היום להכרעה בעת שתסתיים ספירת המעטפות הכפולות שתכריע את גורל הבחירות בהרצליה.

אין ספק שתוצאות הבחירות בהרצליה הן בין המפתיעות בארץ, כאשר בתום ספירת כל הקלפיות בעיר, מוביל פישר בפער קטן של 282 קולות: פישר קיבל 21,233 קולות המהווים 50.33% לעומת 20,951 קולות שקיבל פדלון והמהווים 49.67%.

המתח בשני המחנות הוא עצום והצדדים ממתינים, ביחד עם כל תושבי העיר, להכרעת ספירת המעטפות הכפולות (חיילים, מאושפזים בבתי חולים וכדומה). גורמים פוליטיים בעיר מעריכים כי מדובר בכ- 2,500 מעטפות כפולות שיכריעו את הכף לכאן או לכאן, אך בוועדת הבחירות מדגישים כי אין להם נתון על כך.

ספירת הקולות תתבצע היום, אבל עדיין לא ידוע מתי תסתיים וייתכן שזה יהיה אפילו לתוך שעות הלילה. גורם פוליטי ציין הבוקר: "בשל הפער הזעיר בין פישר לפדלון העומד על 282 קולות בלבד, עניין ספירת המעטפות הכפולות בהרצליה הוא בעל חשיבות ורגישות ציבורית מיוחדת ולכן נעשית הערכות קפדנית מאוד להליך ספירתן כפי שתמיד צריך להיעשות ואף ביתר שאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר