יריב פישר על רקע שיכון ויצמן. צילום: מירי דוידוביץ'
יריב פישר על רקע שיכון ויצמן. צילום: מירי דוידוביץ'

בתום מאבק צמוד, מהפך בהרצליה: יריב פישר הוא ראש העירייה החדש. זה מה שהוא אמר

הפרש של 299 קולות קבע מהפך בהרצליה ואת אחת ההפתעות הגדולות של הבחירות המקומיות. התגובות הראשונות של יריב פישר ושל משה פדלון בכתבה

פורסם בתאריך: 1.3.24 06:35

יריב פישר הוא ראש העירייה החדש של הרצליה. כך נקבע בתום ספירת המעטפות הכפולות. זאת לאחר שבתום ספירת כל הקלפיות הוביל פישר על ראש העירייה משה פדלון בפער קטן, ושני הצדדים כמו רבים מתושבי העיר המתינו במתח לספירת המעטפות הכפולות. אחוז ההצבעה בהרצליה היה 47.05%.

אלו התוצאות הסופיות: יריב פישר ניצח בבחירות לראשות העיר הרצליה לאחר שזכה ב 22,261 מהקולות, המהווים 50.34% מקולות הבוחרים. משה פדלון קיבל 21,962 קולות, המהווים 49.60% מקולות הבוחרים. לכל הפרטים וחלוקת הקולות למועצת העיר ניתן למצוא בקישור היכנסו כאן

יריב פישר מצביע צילום פרטי

יריב פישר מצביע צילום פרטי

ראש העירייה הנכנס, יריב פישר, אמר: "תושבי הרצליה, עידן חדש מתחיל. תודה רבה לתושבות ותושבי הרצליה על האמון שנתתם בי ובנבחרת המעולה שלצידי. הבחירות התנהלו בצורה דמוקרטית וזאת גאווה אדירה לעיר שלנו. אני מבקש בראש ובראשונה להודות לראש העיר היוצא משה פדלון. למרות אי ההסכמות על הדרך, אני מכבד ומעריך את העובדה שהקדשת לעיר 10 שנים מחייך. זה לא מובן מאליו. עוד יהיה זמן להתבטא באריכות אבל כרגע בשעה זו ביום הזה אני מבקש לומר לכל תושבי העיר, אלה שהצביעו עבורי ואלה שלא, אני מתחייב לשרת אתכם ולהקדיש את כולי עבורכם ועבור העיר האהובה שלנו. ואני מבקש לומר תודה אחרונה בשלב זה לכל מאות המתנדבות והמתנדבים המופלאים שהיו לצידי במסע הזה ולמשפחתי האהובה והיקרה, רק אתם יודעים כמה אני אוהב אתכם, אתם הכל בשבילי. הרצליה, מהיום אנחנו לוקחים אחריות. הבאנו הישג בלתי יאומן בבחירות האלה. עשינו את הבלתי אפשרי. עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעבוד".

 

 

משה פדלון, ראש העיר היוצא, מסר: "בעשר השנים האחרונות הייתה לי הזכות להוביל את הרצליה – העיר הנהדרת והנפלאה שכולנו אוהבים. הבאנו את החינוך להיות הטוב במדינה, הפכנו לעיר יציבה מהמובילות בישראל, תוך קידום התחדשות שאפשרה לעיר להישאר צעירה, פיתחנו מתקני ציבור מהטובים במדינה, וזה כשתמיד ליבי היה שווה גם לאלו שהיו זקוקים ליד מכוונת ולב חומל. נולדתי בהרצליה וכאן גרה משפחתי. אני לא נפרד מהעיר, ואני לא נפרד מהתושבים הנהדרים שגרים פה. אמשיך לתרום, להתנדב ולפעול למען העיר ולמען המדינה. אני מאחל הצלחה להנהגה החדשה של העיר ולכל חברי המועצה הנבחרים. הצלחתכם היא הצלחת הרצליה שאנחנו כל כך אוהבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר