קלפי, צילום אילוסטרציה Roman_Yanushevsky depositphotos.com
קלפי, צילום אילוסטרציה Roman_Yanushevsky depositphotos.com

בעקבות החשיפה של הקמפיין נגדו, קדושים דורש ממנכ"ל הליכוד: "לפעול במלוא חומרת הדין"

עמרי מניב חשף בחדשות 12 כי גורמים בליכוד פעלו בקמפיין רשת נגד רשימת הליכוד בהרצליה והעומד בראשה, רפי קדושים. אתמול שלח קדושים מכתב חריף למנכ"ל הליכוד: "הפרת אמונים קיצונית של נושאי משרה כלפי המפלגה"

פורסם בתאריך: 6.3.24 09:13

מי ניסה לפגוע בסיכוייהם של משה פדלון, ראש העירייה, ורפי קדושים, העומד בראש רשימת הליכוד למועצת העיר, להצליח בבחירות שהתקיימו לפני כשבוע? על פי פרסום בערוץ 12, עולה כי כוונה כזאת לכאורה יצאה לפועל על ידי גורמים בליכוד עצמו.

קדושים, שבעבר ריצה עונש בגין עבירות, ניסה להיכנס לפוליטיקה המקומית והוצב במקום הראשון ברשימת הליכוד בהרצליה, כאשר מי שתמכו בו פומבית הם שרים וחברי כנסת מהליכוד. בסניף הליכוד בהרצליה קיוו כי קדושים יזכה לפחות לשלושה מנדטים ובכך יגדיל את סיכוייו להפוך לסגן ראש עירייה של משה פדלון בקדנציה הבאה, אבל כידוע פדלון נוצח ורשימת הליכוד קיבלה 2 מנדטים בלבד.

שלשום (שני) פירסם עמרי מניב בחדשות 12 על כך שמאחורי קמפיין הרשת האגרסיבי והאנונימי שניסה לחבר בין פדלון לקדושים עומדים לכאורה שני גורמים בליכוד, המקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי הפרסום, כך גילו במטה פדלון לאחר שבדקו את הנושא. בעקבות הפרסום בחדשות 12, שיגר אתמול (שלישי) קדושים מכתב חריף לצורי סיסו, מנכ"ל מפלגת הליכוד, ובו דרש לבצע חקירה פנימית ולפעול במלוא חומרת הדין.

קדושים כתב במכתבו: "ביום 4/3/24 לאחר סיום הבחירות, התפרסמה כתבה בערוץ 12 שעל פיה עולה חשד ממשי כי היו אנשים שהם יועצים במפלגה בתמורה (נושאי משרה במפלגה) ששילמו כספים בעבור פרסום והפצה של תעמולת בחירות כנגדי, וזאת באופן אנונימי במנוגד במישרין לחוק הבחירות (דרכי תעמולה). כידוע, פרסום תעמולת בחירות בתשלום – גם ע"י אדם פרטי, מחויבת בציון זהות המפרסם על גבי מוצרי התעמולה עצמה, והפרה של הוראה זו מהווה עבירה פלילית לחוק הבחירות (דרכי תעמולה)".

 

קדושים ציין: "אך חמור מכך, לפי הכתבה העיתונאית, מדובר ביועצים במפלגה (המקבלים שכר מהמפלגה), שעבדו וניהלו קמפיין כנגדי וכנגד רשימת המפלגה בבחירות בהרצליה. המדובר בניגוד עניינים מובהק של נושאי משרה במפלגה, שלעניות דעתי, גם מנוגד להתחייבויותיהם בחוזה שבינם לבין המפלגה, עד כדי הפרת אמונים של אותם נושאי משרה כלפי המפלגה וחבריה. אפילו חוקת הליכוד ראתה בכזו חומרה כל התנהגות מסוג זו, עד שייחדה לה סעיף איסור מיוחד הגוזר עונש של הרחקה מהמפלגה, והדברים הם קל וחומר, עת שמדובר על עובד או קבלן או נותן שירותים למפלגה (שגם חייב לה נאמנות מוחלטת) – הפועל ומבצע קמפיין, לכאורה, למען כישלונה של המפלגה בבחירות שברשות המקומית, בניגוד עניינים כה קיצוני וצורם, ועוד לטובתו של מועמד מטעם מפלגת "יש עתיד" המגדף את הליכוד מזה זמן".

בסיום מכתבו דורש קדושים: "לאור זאת, והואיל והנפגעים העיקריים מהתנהגותם של אותם יועצים (לפי הפרסומים בטלוויזיה), הם המועמדים ברשימת המפלגה בהרצליה, ואני בראשם, אבקש אותך לבצע חקירה פנימית ולפעול במלוא חומרת הדין בעניין".

ממפלגת הליכוד לא נמסרה תגובה.

מהמטה של יריב פישר נמסר בתגובה: "ליריב פישר אין קשר לקמפיין נגד רפי קדושים".

תגובות נוספות, כולל של גורמים פוליטיים בהרצליה, יובאו כאן ככל שיהיו.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר