כביש משובש, בורות ומהמורות, רחוב העצמאות, צילום שרון יונתן
כביש משובש, בורות ומהמורות, רחוב העצמאות, צילום שרון יונתן

"כמו לנסוע עם נגמ"ש בשטח": תלונות קשות על קטע כביש ברחוב העצמאות

תושבים המתגוררים במרכז העיר מתלוננים על קטע של מאות מטרים ברחוב העצמאות: "משובש בצורה בלתי רגילה עם המון מהמורות ובורות". העירייה: "בתום עבודות התשתית יבוצעו קרצוף וריבוד"

פורסם בתאריך: 12.3.24 07:39

תושבים המתגוררים במרכז הרצליה מתלוננים על קטע כביש משובש לחלוטין שגורם לטענתם לחוויית נהיגה לא נעימה, בלשון המעטה. מדובר על קטע הכביש ברחוב העצמאות, בקטע שבין רחוב בן גוריון לרחוב קהילת ציון, כפי שמספר יעקב תושב האזור: "אני מתגורר ברחוב קהילת ציון וכל יום עובר בקטע הזה לפחות פעמיים. מדובר על קטע שאורכו כ-500 מטרים בערך, אבל הכביש משובש בצורה בלתי רגילה עם המון מהמורות, בורות, תעלות בכביש שכוסו בצורה לא טובה, מכסי ביוב שקועים, כך שהכביש כולו נראה טלאי על טלאי. כל מי שנוסע בקטע הזה מבין על מה אני מדבר. זאת פשוט תחושה של לנסוע בתוך נגמ"ש בשטח".

 

לדבריו, הרחוב עבר בשנים האחרונות שדרוג אבל הכביש נותר כפי שהיה ואף נפגע במסגרת העבודות: "במקום התחנה המרכזית נבנה קומפלקס של 3 בנייני מגורים חדשים שבהחלט שידרג את מראה הרחוב ובימים אלו עובדים על הקמת גינה ציבורית חדשה מאחורי בתים אלו, לכן כל כך חבל שהעירייה לא השכילה לסלול את קטע הכביש הזה מחדש שהוא כביש ממש ראשי במרכז העיר. זאת תעודת עניות עבור עירייה עשירה כמו שלנו ונותר רק לקוות שהדבר יתוקן בקרוב".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "ברחוב העצמאות מתבצע בימים אלו פרוייקט החלפת קו הניקוז. קרצוף וריבוד הכביש, יבוצעו מייד עם השלמת הפרויקט".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר