אילוסטרציה לרעש, Krakenimages.com-depositphotos.com
אילוסטרציה לרעש, Krakenimages.com-depositphotos.com

"אם אדם יושב ברחוב אחר עם תריסים מוגפים והבית רועד, יש חריגה משמעותית"

תושבים במספר רחובות בהרצליה מתלוננים על מפגעי רעש שנובעים ממסיבות ומוסיקה בווליום גבוה במיוחד: "אף אחד לא עושה כלום"

פורסם בתאריך: 27.3.24 07:54

תלונות על מפגעי רעש במרכז הרצליה: תושבים המתגוררים בקרבת צומת הרחובות ארלוזורוב ובן יהודה מתלוננים מזה זמן רב על שכן שמקיים מדי פעם מסיבות קולניות ומרעישות ללא התחשבות בדיירים המתגוררים באזור.

מדובר על תושבים המתגוררים ברחובות בן יהודה, ארלוזורוב, אוסישקין, קק"ל והאזור כולו. לטענתם, מפגעי הרעש החלו באירוע חנוכת בית של אותו דייר לפני כשנתיים וחצי ומאז היו עוד מספר פעמים כאשר השיא היה בימים האחרונים כחלק ממסיבת פורים.

תושבת המתגוררת באזור מתארת: "זה החל באירוע חנוכת הבית של אותו דייר לפני כשנתיים וחצי ומאז, אחת לחודש – חודשיים מתקיים אירוע כזה או אחר עם מוזיקה לתוך הלילה בעוצמות שאי אפשר לתאר בכלל, בלי כל התחשבות בשכנים מסביב, באנשים מבוגרים, משפחות עם ילדים קטנים שרק רוצים לנח ולישון כמו שצריך".

מפגע הרעש האחרון היה בימים האחרונים, כחלק ממסיבות פורים, כפי שמתארת התושבת: "במוצאי שבת התקיימה אצל הדייר מסיבת פורים המונית עד 2 לפנות בוקר ולמחרת, ביום ראשון בשעות הצהריים למשך מספר שעות גם הייתה מוזיקה בעוצמות מטורפות שהפריעה לכל האזור. זה היה פשוט סיוט אחד גדול".

 

 

לדברי התושבים, כל הפניות למוקד העירוני או למשטרה לא הועילו: "גם אם הגיעו פקחים או שוטרים לחגיגה, המוזיקה הפסיקה למספר דקות ולאחר מספר רגעים הכל חזר. צריך להבין שמדובר בווליום לא סביר. אם אדם יושב ברחוב אחר מזה שבו גר אותו שכן, בבית עם תריסים מוגפים וכל ביתו רועד – הדציבלים בחריגה משמעותית מהמותר ואף אחד לא עושה דבר. וכך אנחנו חיים עם מפגע סביבתי שמשפיע על מספר רחובות לא קטן בתדירות של אחת לחודש – חודשיים ואף גורם לא מצליח לאכוף או להפסיק את ההתנהלות הזו. הגיע הזמן שהרשויות ישמרו על התושבים ויידעו להגן על שעות המנוחה שלנו ולא יאפשרו לכל אחד לעשות מה שבא לו. אנחנו מצפים מראש העירייה הנכנס שיידע לטפל במקרים כאלו ולהבטיח את מנוחתנו. לא ייתכן שנסבול ככה בגלל דייר אחד".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "מדובר במפגע רעש שהסמכות לטיפול בו הינה בידי משטרת ישראל".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה טיפלה בתלונות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר