יריב פישר ומאיה כץ, צילומים עזרא לוי, דוברות העירייה
יריב פישר ומאיה כץ, צילומים עזרא לוי, דוברות העירייה

כץ נגד הודעת פישר בוואטסאפ העירוני. העירייה: פועלים על פי החוק

במכתב לפישר, ליועצת המשפטית ולמבקר העירייה, טענה כץ נגד הודעה שהוציא פישר בקבוצות הוואטסאפ העירוניות ובפייסבוק העירוני: "שימוש במשאבי עירייה". העירייה: "פועלים אך ורק על פי החוק"

פורסם בתאריך: 28.3.24 08:34

בעבר הם שיתפו פעולה באופוזיציה, אבל כעת הם משני צידי המתרס הפוליטי בהרצליה: חברת המועצה מאיה כץ, יו"ר האופוזיציה ויו"ר ועד הביקורת, טוענת כי ראש העירייה הנכנס, יריב פישר, עושה שימוש אסור במשאבי ציבור. כץ שיגרה מכתב לפישר, לעו"ד ענת קרן בהרב – היועצת המשפטית של העירייה ולמבקר העירייה, ירון הררי, ובו התייחסה להודעה שפורסמה בשבוע שעבר, לאחר כניסתו לתפקיד ראש העירייה, מטעם פישר לתושבי העיר בעמוד הפייסבוק העירוני ובכל קבוצות הווצאפ העירוניות.

בהודעה נכתב: "דבר ראש העיר הרצליה, יריב פישר: תושבות ותושבים יקרים, היום אני מתחיל לראשונה את תפקידי בשירותכם כראש העיר. אני נכנס לתפקיד ביראה ובכבוד, הראויים לכל אחת ואחד. זאת, בעיצומה של תקופה מאתגרת, במהלכה חווינו אסון לאומי כבד, מלחמה, אשר עדיין מתנהלת וגובה אבדות קשות, 134 חטופות וחטופים הנמצאים בשבי החמאס, ביניהם בן עירנו, עומר שם טוב, שכולנו מחכים להחזרתם הביתה, היום".

בהמשך נכתב: "חשוב לי לשתף אתכם בתפיסת עולמי ובערכים אשר ינחו מעתה את העשייה העירונית" – ונכתבו מספר עקרונות ופעולות אותם ישאף פישר לקדם כראש העירייה.

במכתב, שאותו הקריאה כץ בישיבת המועצה שהתקיימה שלשום (שלישי) נכתב: "לא למותר לציין כי הודעה זו פורסמה בליווי תמונתו האישית של מר פישר. מעיון בנוסח ההודעה ובתוכנה לא יכולתי שלא לתמוה ולתהות האם תוצאות הבחירות פורסמו והבחירות הסתיימו, או שמא אנו מצויים במערכת בחירות ובקמפיין חדשים רק הפעם תוך שימוש במשאבי העירייה ועל חשבון כספי התושבים? ההודעה שפרסמה עיריית הרצליה אינה אלא מניפסט אישי מטעם מר פישר, בו הוא מפריח הבטחות שונות לציבור ומתבטא בגוף ראשון – כאילו המדובר בהודעה פרטית מטעמו ולא בהודעה המפורסמת על ידי עיריית הרצליה".

כץ מוסיפה: "ברור אם כן כי פרסום ההודעה על ידי העירייה נעשה בניגוד להוראות החוק, חוזרי מנכ"ל והחלטות ועדות הבחירות. לפיכך, נדרשת העירייה לפעול באופן מיידי להפסקת ההפרה והשימוש האסור כאמור במשאבי ציבור על ידי מר פישר והסרתה מהפלטפורמות בהן ניתן הדבר. הנכם נדרשים להשיב למכתבי כמפורט לעיל וזאת עד ליום שני, 31.3.2024. כמו כן, נדרש מר פישר ליתן את התחייבותו האישית להימנע מהפרות נוספות ושימוש אסור במשאבי ציבור ומשאבי העירייה וזאת עד למועד כאמור. במידה ולא תעשו כן ומיד, אפעל בכל האמצעים העומדים לרשותי, לרבות בבקשה שיוטל צו מניעה על הפעילות הבלתי חוקית שמבוצעות על ידי מר פישר בכספי העירייה".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "העירייה פעלה ופועלת אך ורק על פי החוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר