מנהל מטבח תקף שף, תיעוד משטרת ישראל
מנהל מטבח תקף שף, תיעוד משטרת ישראל

בגלל הערות על הגשת האוכל: מנהל מטבח מהרצליה מואשם בתקיפת שף | וידיאו

תושב הרצליה, מנהל מטבח בחברת קייטרינג, מואשם שתקף את השף בחברה בחניון בביתו

פורסם בתאריך: 2.4.24 14:31

המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשוד תושב הרצליה, בגין אירוע בריונות ותקיפה על רקע ויכוח במטבח. הסיפור התחיל בתאריך 19.3.24 בתל אביב, בוויכוח שהתפתח בין מנהל מטבח בחברת קייטרינג (החשוד) לבין השף, על רקע הערות השף על הגשת האוכל. מנהל המטבח אף דחף את השף ואמר לו 'אני לא עובד אצלך', 'אתה איש מת'.

על פי כתב האישום, בערב אותו יום, הגיע על אופנוע לבניין בו מתגורר השף (הקורבן) וארב לו בחניון תוך שהוא עוטה מסכת פורים על פניו. כאשר יצא הקורבן לחניון, החשוד תקף אותו באמצעות הקסדה כאשר הכה מספר פעמים בפניו של הקורבן ובעט בגופו עד אשר נפל ואיבד את הכרתו. לאחר מכן החשוד נמלט תוך שצעק 'פורים שמח'.

 

לאחר כ-20 דקות חזר החשוד לחניון מכיוון שהטלפון שלו נפל על הרצפה תוך כדי התקיפה, כאשר ראה שהקורבן איתר את הטלפון, הניף את הקורבן באוויר והטיח אותו ברצפה והחל לחנוק ולדרוש את הטלפון חזרה. הוא חטף את הטלפון ונמלט שוב.

עם קבלת הדיווח על האירוע, פתחו שוטרי תחנת יפו בחקירה ובפעולות לאיתור החשוד ועצרו אותו. החשוד, תושב הרצליה בן 37, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בסיומה של החקירה אתמול, הגישה יחידת התביעות של מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר