מעיין ספיבק, מנכ"לית עיריית הרצליה, צילום תכנית מעוז
מעיין ספיבק, מנכ"לית עיריית הרצליה, צילום תכנית מעוז

אחרי פרישת לזר: מונתה מנכ"לית חדשה לעיריית הרצליה

המנכ"לית החדשה, מעין ספיבק, כיהנה בשורה של תפקידים כלכליים בכירים בהם סמנכ"לית כספים ופיתוח עסקי ברשות לפיתוח ירושלים, רכזת תחום שלטון מקומי באגף התקציבים במשרד האוצר ועוד

פורסם בתאריך: 25.4.24 09:40

מעין ספיבק מונתה למנכ"לית עיריית הרצליה במקומו של אהוד לזר שפרש מתפקידו לאחר הבחירות המקומיות. לאחר תהליך בחירה ממושך, שכלל ראיונות אישיים ובחינת הוועדה המייעצת לראש העיר, אישרה ועדת הכשירות העירונית את מינויה של מעין ספיבק לתפקיד מנכ"לית עיריית הרצליה.

ספיבק, בת 39 תושבת ירושלים, כיהנה בשורה של תפקידים כלכליים בכירים במשרדי הממשלה ובשלטון המקומי, בהם סמנכ"לית כספים ופיתוח עסקי ברשות לפיתוח ירושלים, רכזת תחום שלטון מקומי באגף התקציבים במשרד האוצר, וכלכלנית באגף השכר במשרד האוצר.

ספיבק היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ובוגרת תכנית המצטיינים "אמירים" במדעי הרוח מהאוניברסיטה העברית, בעלת תואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר-אילן, חברת רשת "מעוז" ובוגרת קורס דירקטורים באוניברסיטת תל-אביב.

לפני מעברה לתחום הכלכלי, היא עבדה בתחומי החינוך והקהילה במגוון תפקידים, בין היתר כמדריכה של נוער בסיכון וכמנהלת של תכנית מסעות בארץ לבני נוער. ספיבק היא האישה השנייה שמכהנת בתפקיד מנכ"לית עיריית הרצליה בכל 100 שנות קיומה של העיר.

ראש העירייה, יריב פישר, ברך על מינויה של ספיבק ואמר: "מעין היא אישה פורצת דרך ושוברת תקרות זכוכית בזכות היכולות הגבוהות, הנחישות והמקצועיות. מעין מביאה עימה ניסיון עשיר וידע גדול. אני סמוך ובטוח שכולנו יחד, בשיתוף הנהלת העירייה, העובדות והעובדים המסורים, נוביל את הרצליה להישגים מצוינים שיעשו רק טוב לעיר ולתושבים".

ספיבק מסרה: "אני מודה להנהלת העירייה על הבחירה בי ועל ההזדמנות להשפיע ולשנות. אני מצפה ליציאה לדרך משותפת יחד עם הצוותים העירוניים, לטובת העיר הרצליה ותושביה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר