תאונה קטלנית בכביש 531, צילום מדא
תאונה קטלנית בכביש 531, צילום מדא

תאונה קטלנית ב-531: רוכבת אופניים נהרגה מפגיעת רכב, ארבע תאונות נוספות באזור

הטרגדיה ב-531 אירעה מוקדם בבוקר. בהמשך היום נפצעו בארבע תאונות נוספות באזור תשעה אנשים בהם ילדה בת 8

פורסם בתאריך: 14.5.24 20:06

רוכבת אופניים בת 57 נהרגה הבוקר (שלישי) מפגיעת רכב בכביש 531 לכיוון מערב סמוך למחלף הרצליה רעננה (מחלף רחוב ירושלים)היא פונתה לבית החולים במצב אנוש תוך פעולות החייאה אך למרבה הצער בבית החולים נקבע מותה. פרט לכך אירעו באזור ארבע תאונות נוספות בהן נפצעו תשעה אנשים.

ממד"א נמסר:  בשעה 06:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכבת אופניים שנפגעה מרכב בכביש 531 מערב, סמוך לעליה למחלף הרצליה רעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר, אישה כבת 57 במצב אנוש, עם חבלת ראש, תוך פעולות החייאה. הפאראמדיקים של מד"א יששכר ויס ועמית לב ארי וחובש מד"א אברהם דרוק, סיפרו: "ראינו רכב עם פגיעת פח ואופניים מעוכות על הכביש, בסמוך שכבה אישה כבת 57 מחוסרת הכרה, עם חבלת ראש קשה, הענקנו לה טיפול רפואי, הנשמנו אותה ותוך כדי פינוי לבית החולים ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, בבית החולים נקבע מותה".

בשעה 11:24 אירעה תאונה בין 3 כלי רכב, בכביש 444 סמוך למחלף ג'לג'וליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח מאיר, 4 פצועים, בהם 2 במצב בינוני (ילדה כבת 8 עם חבלה בבטן, ואישה כבת 63 עם חבלת בטן) ו- 2 נוספים במצב קל.

בשעה 16:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על אופנוע שנפגע מרכב, בכביש 55 סמוך לצומת נווה ימין. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבי"ח מאיר, גבר כבן 53 במצב בינוני, עם חבלות באגן ובגפיים.

בשעה 16:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רכב שהתהפך בכביש 5 ממחלף ירקון לכיוון מחלף קסם. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבילינסון ולשניידר צעירה כבת 24 במצב בינוני, עם חבלת פנים, ו-2 פצועות במצב קל.

בשעה 18:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מרכב, ברחוב הגיבור בהוד השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבילינסון גבר כבן 65 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר