העצרת בהרצליה ונאומה של סיגלית הלל, צילום פרטי
העצרת בהרצליה ונאומה של סיגלית הלל, צילום פרטי

אירוע חריג בעצרת בהרצליה: מוסיקה מפאב סמוך במהלך דברי אם שכולה. וזו תגובת הבעלים (וידיאו)

בעצרת בהרצליה נשאה דברים האם השכולה סיגלית הלל, כשברקע מוסיקה בווליום גבוה מהפאב הסמוך, כך קרה גם בדקת הדומייה. פישר: "אירוע מבזה". בעלי הפאב: "מתנצלים"

פורסם בתאריך: 19.5.24 09:58

אירוע חריג ומביש בהרצליה: בעת עצרת המחאה השבועית שהתקיימה אמש (מוצ"ש) ברחבת בניין עיריית הרצליה, הופרעו דבריה של אם שכולה ודקת הדומייה לזכר הנרצחים במוזיקה רועשת מהפאב "מוניציפל", הנמצא בצידה השמאלי של הרחבה, בסמוך מאוד לבמה ולנוכחים. בעלי הפאב אמרו: "עם היוודע הדבר להנהלת המקום, הצוות פעל להנמכת הווליום".

בעצרת היו שלושה דוברים: ח"כ גלעד קריב, עו"ד איילת השחר סיידוף, מייסדת ראש תנועת אימהות בחזית הדורשות חוק שירות שווה לכולם' וסיגלית הלל, אמו של אורי טשרניחובסקי ז"ל שנרצח במסיבת הנובה ב- 7 באוקטובר.

לאחר שקריב וסיידוף נאמו, עלתה סיגלית לשאת דברים ולטענת נוכחים במקום' תוך כדי דבריה המוזיקה מהפאב הסמוך הייתה בווליום גבוה והפריעה לדבריה. אנשים שהיו במקום ניגשו למנהלי הפאב בבקשה להנמיך את המוזיקה בעת דברי האם, אך לטענתם ללא הועיל. לאחר שסיימה סיגלית את דבריה בבכי, ניסתה המנחה רוני הדר לקיים דקת דומייה, אך המוזיקה המשיכה להישמע ברקע באופן משמעותי. בתגובה צעקו מאות הנוכחים לעבר הפאב " בושה, בושה, בושה".

אחד האנשים שנוכח בהפגנות באופן קבוע טען: "בשום הפגנה עד אתמול לא היה ווליום כה גבוה. בסך הכל יש יחסים טובים בין הפאב למפגינים שאוכלים ושותים אצלם לפני ההפגנות וגם לאחריה. אין לנו מושג מה קרה אתמול ומה השתנה, אך לרבים מאיתנו נשמע היה שהמוסיקה בווליום גבוה יותר. ביקשנו בצורה יפה להנמיך אך לא הרגשנו בשינוי משמעותי".

 

למרות המוסיקה הצורמת הצליחה סיגלית הלל לשאת דברים ואמרה: "לפני שבוע חגגנו לבני יקירי אורי את יום הולדתו ה-30. למרות שהוא איננו. בעיתוי מצמרר באותו היום קיבלנו את התואר שלו במחשבים והנדסת חשמל מאוניברסיטת בן גוריון. אורי בסך הכל עבד במסיבה, ונרצח כשחיפש איפה להתחבא. ואין בי נחמה. וביבי? הוא מחכה שנשכח. וכן, אני יודעת, דברים שרואים משם לא רואים מכאן. אבל מה אם הוא פשוט לא רואה? חייב להיות פה אחרת".

ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, התייחס בחומרה לאירוע וכתב לאחריו: "האירוע שהתרחש היום ברחבה העירייה, בעת המחאה בהרצליה בזמן שנאמה סיגלית הלל שבנה נרצח במסיבת הנובה, כשהפאב הסמוך "המוניציפל" הגביר את המוזיקה בכוונה – הוא אירוע מבזה שאינו מתאים לערכי העיר. לא אעבור על זה לסדר היום".

הנהלת "מוניציפל" פרסמה את תגובתה בעמוד הפייסבוק שלה:

"הנהלת מסעדת ״מוניציפל״ בהרצליה מבקשת להבהיר:
כבעלי העסק שחלקנו משרתי מילואים ביחידות מובחרות זה מספר חודשים, שרק חזרו להפעיל את העסק לאחרונה מהדרום והצפון, אנו מצרים על כך שבזמן ההפגנה הערב בסמוך למסעדתנו בקעה מהמסעדה מוזיקה שיתכן ופגעה ברגשות המשתתפים בהפגנה. נבקש לציין שלאחר שערכנו תחקיר עם צוות העובדים אנו יודעים כעת לעדכן שלא נעשתה כל פעולה של הגברת הווליום. להפך מיד עם היוודע הדבר להנהלת המקום, הצוות פעל להנמכת הווליום על מנת לכבד את משפחות החטופים ואת המשתתפים. בימים שכאלה, יותר מתמיד, אנחנו מודעים לרגישות הקיימת במדינה ופועלים לילות כימים לתרום ולעזור כמה שיותר הן ללוחמים והן לכל הזקוקים לכך. החל מ- 7 באוקטובר, מסעדת המוניציפל הפכה לחמ״ל הסיוע הגדול ביותר בהרצליה, יחד עם עשרות מתנדבים, סיפקנו ונתנו מענה לאלפי חיילים בשטח. מי כמונו, עובדי המוניציפל, משרתי מילואים בפועל, ואזרחים שאיבדו גם כן את יקיריהם במלחמה ובמסיבת הנובה, מודעים למצב ועושים הכל על מנת לא לפגוע חלילה באף אדם. משפחת מוניציפל מחבקת וכואבת את כאבם של משפחות החטופים וכל נפגעי ה7 באוקטובר. אנו מבקשים להתנצל על שאירע הערב, אנו ננקוט בכל הצעדים הנדרשים שאירוע כזה לא ישנה אצלנו בעסק והנושא ייחקר ויבחן עד תום בימים הקרובים. במקביל אנו מבטיחים להמשיך לפזר אור ואופטימיות בעיר הרצליה כמה שרק אפשר ומתפללים להחזרת החטופים במהרה. רק ביחד ננצח".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר