נעים בסופש, צילום דוברות עיריית תל אביב
נעים בסופש, צילום דוברות עיריית תל אביב

לאן נוסעים? הרצליה מצטרפת למערך התחבורה הציבורית 'נעים בסופ"ש'

במערך התחבורה הציבורית הפועל בסופי שבוע ובחגים משתתפות רשויות רבות בהן תל אביב, רמת השרון, הוד השרון, כפר סבא, גבעתיים, קריית אונו, מודיעין ועוד

פורסם בתאריך: 23.5.24 15:20

הרצליה מצטרפת למערך התחבורה הציבורית 'נעים בסופ"ש' שפועל בסופי שבוע בחינם, ישירות לתל אביב. מיזם 'נעים בסופ"ש', מופעל בערים רבות בארץ, ביניהן רמת השרון, הוד השרון, כפר סבא, גבעתיים, קריית אונו, מודיעין ועוד.

הצטרפות הרצליה ל'נעים בסופ"ש' תחל בשבועות הקרובים בתיאום מלא עם שירות 'קווי החוף' שמפעילה העירייה כיום, ובשיתוף פעולה מקצועי עם עיריית תל אביב, כך שרציפות השירות לתושבי הרצליה תימשך באופן מלא. מסלולי הנסיעה של 'נעים בסופ"ש' יגיעו לתוך תל אביב, לרחובות המרכזיים, עד למסוף "כרמלית" ומתל אביב לערים הנוספות השותפות לשירות.

הצטרפות הרצליה לשירות 'נעים בסופ"ש' מביאה עמה יתרונות משמעותיים רבים, ובהם:

'נעים בסופ"'ש' תחבר את הרצליה ללב המטרופולין ותאפשר ניוד קל ונוח לערים נוספות שנהנות משירותי 'נעים בסופ"ש'. בעקבות כך, גם תושבים רבים שאינם גרים בהרצליה יוכלו להגיע להרצליה בקלות, לחזק את העסקים המקומיים ולפתח את תיירות הפנים של העיר.

האוטובוסים של 'נעים בסופ"ש' גדולים משמעותית ומכילים למעלה מ-50 מקומות ישיבה, לעומת 19 מקומות ישיבה במיניבוסים של 'קווי החוף'.
'נעים בסופ"ש' יפעל גם בחגים, לעומת 'קווי החוף' שפועלים בסופ"ש בלבד.

ראש העירייה, יריב פישר, בירך על המהלך ואמר: "הצטרפות הרצליה ל'נעים בסופ"ש' תשדרג לאין שעור את איכות החיים של תושבי הרצליה ותאפשר להם ניוד קל, נוח, זמין ומהיר לתל-אביב, לערים השכנות ובחזרה".

פישר ציין כי שדרוג התחבורה הציבורית בסופי שבוע הוא חלק מהבטחת הבחירות שלו לתושבים וכי היא עומדת להתממש כבר בשבועות הקרובים. סגן ראש העירייה ומחזיק תיק התחבורה, איל פביאן, ציין: "הצטרפות הרצליה למיזם המטרופוליני היא טבעית והכרחית בין ערים שכנות בכלל ובפרט בתחום שחשוב לתושבים רבים. ציפינו בשעתו שזה יקרה באופן טבעי ומידי, כבר לפני מספר שנים, אך כעת אנו מקיימים את הבטחתנו לתושבים שיוכלו לנוע בחופשיות בסופי השבוע, בעיר ומחוצה לה, גם ללא רכב פרטי".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר