אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א
אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א

טרגדיה גדולה: עמית בן ה-16, שנפצע קשה באימון אמנות לחימה, נפטר בבית החולים

בשבוע שעבר ספג עמית בעיטה בעורק הראשי במהלך אימון בחדרה ופונה במצב קשה לבית החולים. אתמול למרבה הצער והכאב, הוא נפטר

פורסם בתאריך: 29.5.24 08:53

עצב גדול בהרצליה: עמית רצאבי, בן 16 מהרצליה, נפטר אתמול (שלישי) לאחר שנלחם על חייו בשבוע האחרון. עמית, שהתאמן באופן מקצועני באומנויות לחימה, ספג בשבוע שעבר בעיטה בעורק הראשי בצוואר במהלך אימון בחדרה ופונה לבית החולים "הלל יפה" במצב קשה. במשך שבוע נלחמו הרופאים על חייו ובני משפחתו ביקשו להתפלל לשלומו, אך כאמור אתמול, למרבה הצער, הוא נפטר. הלווייתו של עמית ז"ל תתקיים היום (רביעי) בשעה 16:00 בבית העלמין הישן בהרצליה.

עמית רצאבי ז"ל, מודעת האבל

עמית רצאבי ז"ל, מודעת האבל

המקרה אירע ביום שלישי שעבר בשעות הערב. הדיווח במד"א התקבל בשעה 21:09 ובו צוין כי נער נפצע במהלך אימון ספורטיבי בחדרה. בהודעת מד"א צוין כי חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הלל יפה נער בן 16 במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

 

פרמדיק במד"א סעיד מג'אדלה וחובש רפואת חירום עפר יושעי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו נער בן 16 מחוסר הכרה, סיפרו לנו שבמהלך פעילות ספורטיבית הוא נחבל. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה שבמהלכן ליבו חזר לפעום ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה והוא מחוסר הכרה ומונשם".

כאמור למרבה הצער עמית נפטר בבית החולים לאחר שבוע של מאבק על חייו. רבים ספדו לו ברשת. ראש העירייה, יריב פישר, כתב: "עיריית הרצליה ואני משתתפים בצערה העמוק של משפחת רצאבי היקרה על מותו הטראגי של בנם היקר עמית רצאבי ז"ל".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר