התאונה הקטלנית ברחוב שער הים בהרצליה, דוברות זקא
התאונה הקטלנית ברחוב שער הים בהרצליה, דוברות זקא

גבר כבן 40 נהרג בהרצליה לאחר שהתנגש עם רכבו בגדר בטון

התאונה הקטלנית אירעה אתמול בערב ברחוב שער הים. מותו של הנהג נקבע במקום

פורסם בתאריך: 29.5.24 09:10

תאונה קטלנית הייתה אתמול בערב (שלישי) ברחוב שער הים בהרצליה, כאשר גבר כבן 40 התנגש עם רכבו בגדר בטון ונהרג במקום. ממד"א נמסר אתמול בערב כי בשעה 20:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רכב שהתנגש בעמוד בטון ברחוב שער הים בהרצליה. פראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

פראמדיקים של מד"א לן מרקשוביץ ומיקי נמש, סיפרו: "ראינו את הרכב כשהוא עם פגיעות פח קשות ובתוכו היה גבר כבן 40 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מדוברות זק"א תל אביב נמסר: "נהג רכב כבן 40 התנגש עם רכבו בגדר בטון ונהרג: מתנדבי זק"א ת"א הוזעקו לרחוב שער הים בהרצליה בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה, לכוחות ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של נהג הרכב.

ערן קוזחי, ראש צוות הרצליה שטיפל במקום מסר: "מדובר בנהג רכב כבן 40 שפגע עם רכבו בעוצמה רבה בגדר בטון. למרבה הצער מותו נקבע במקום, בסיוע מתנדבים נוספים דאגנו לכבוד המת וסייענו לבוחני התנועה שפעלו במקום, ואנו מלווים את בני המשפחה בכל הנדרש. הגופה תועבר להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר