מיצג ההזדהות של עיריית הרצליה עם החטופות והחטופים צילום
מיצג ההזדהות של עיריית הרצליה עם החטופות והחטופים צילום

קדושים ביקר אירוע למען החטופים. פישר: "אמירה אומללה שאינה ראויה לתגובה"

חבר מועצת העיר מהליכוד יוצא נגד מפגן הזדהות עם החטופות והחטופים בטענה שמדובר באירוע פוליטי ושימוש במשאבי עירייה. פישר: "נמשיך להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי עד להחזרתם של כולם"

פורסם בתאריך: 6.6.24 08:29

הפוליטיקה הארצית נכנסת למועצת העיר הרצליה: חבר המועצה ממפלגת הליכוד רפי קדושים, טוען כי ראש העירייה, יריב פישר (יש עתיד) עשה שימוש במשאבי ועובדי העירייה לצורך אירוע פוליטי/מדיני. מדובר באירוע הזדהות מרשים ומרגש עם משפחות החטופים שהתקיים ברחבת בניין העירייה, כולל מיצג ייחודי. האירוע היה חלק מאירועי ההזדהות עם משפחות החטופים שהתקיימו באותו יום ברחבי הארץ. פישר אמר בתגובה לטענות קדושים: "אמירה אומללה שאינה ראויה לתגובה".

בהצעה לסדר שתידון בישיבת מועצת העיר הקרובה כותב קדושים: "ביום 27.5.24, עיריית הרצליה ערכה אירוע הפגנתי בהשתתפות משפחות החטופים, שבמסגרתו הועברה ביקורת על התנהלות ממשלת ישראל. היינו, אירוע שתוכנו הוא פוליטי/מדיני מובהק, תוך השתת ביקורת נוקבת על הממשלה. אין זה ברור הכיצד מרשה לעצמו ראש העירייה לעשות שימוש במשאבי העירייה ועובדי העירייה, לצורך קיום אירוע הפגנתי, שבו הוטחה ביקורת פוליטית על הממשלה, והכל לצורך מימוש השקפת עולמו הפוליטית הפרטית והשקפת מפלגתו".

קדושים מוסיף: "ברור כי אילו היה מדובר באירוע של תמיכה בממשלה ועידודה להביא לחיסול הפעילים הנאצים בעזה ו/או להרעבת האוכלוסייה האזרחית כמנוף לשחרור החטופים ולסיום המלחמה, ראש העירייה היה מתנגד לקיומו, אך כן הוא מרשה לעצמו להורות על מימון לאירועים עם תוכן שתואם לדעתו הפוליטית האישית. גם לא ברור לי, הכיצד היועצת המשפטית אישרה לערוך אירוע עם תוכן מדיני/ביקורתי/פוליטי (שאיננו נוגע לעיריית הרצליה ספציפית), במימון העירייה, שעה שלפי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה ואף לפי הלכת בית המשפט הגבוה לצדק, הדבר פסול".

 

קדושים קרא למועצת העיר לאשר את הצעתו לסדר בזו הלשון: "ראש העירייה לא יעשה שימוש יותר במשאבי העירייה או בעובדיה כדי לקיים מחאות ו/או הפגנות פוליטיות שיש בהן ביקורת על הממשלה, כל עוד אין מדובר בעניין הנוגע ספציפית לעיריית הרצליה".

מלשכת ראש העירייה, יריב פישר, נמסר: "יש אמירות אומללות, פוגעניות ומעוררות צער עמוק שאינן ראויות לתגובה. עיריית הרצליה וראש העיר ימשיכו לייחל לשובם של כל החטופים ושל בן עירנו עומר שם טוב. נמשיך להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי עד להחזרתם של כולם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר