סניף טיב טעם צילום פרטי
סניף טיב טעם צילום פרטי

למרות הסיכום: קנסות לטיב טעם בהרצליה על סגירה מאוחרת בימי שישי

בעירייה מסבירים כי הסניף נותר פתוח אחרי שעות הפעילות ובניגוד להסכם, בטיב טעם טוענים שהסניף עמד בסיכום

פורסם בתאריך: 18.12.17 17:02

סניף "טיב טעם" בהרצליה ספג קנסות בשני סופי השבוע האחרונים בגלל עיכוב בשעת סגירתו בימי שישי. לבקשת העירייה, הוקדמה לפני כחודשיים שעת סגירת הסניף אשר ברחוב בן גוריון 56 בעיר מ-22:00 ל-18:00; צעד אשר עורר מחלוקת בין קבוצות שונות בעיר.

בעירייה מסבירים כי הקנסות ניתנו מכיוון שסניף טיב טעם עבד גם אחרי שעות הפעילות ובניגוד לחוק. "שעות הפעילות של "טיב טעם" בהרצליה בימי שישי (שעון חורף) הן עד השעה 18:00 על פי הסיכום בינם לבין ראש העיר", נמסר מעיריית הרצליה. בעירייה מוסיפים כי שעת הסגירה הוקדמה תוך הסכמה משותפת בינה לטיב טעם.

לעומת זאת, ב"טיב טעם" אומרים כי עיריית הרצליה כפתה את צמצום שעות הפעילות בסוף השבוע, והקנסות התקבלו חרף העובדה שטיב טעם עומדת בסיכום, והנושא עומד כעת בבדיקה.

סביב הקדמת סגירת הסניף התנהלה מחלוקת מקומית. תושבים בשכונת בר כוכבא בה נמצא הסניף בירכו על הקדמת שעת הסגירה בטענה לפקקים, רעש והמולה בשעות פעילותו בימי שישי. מנגד, תושבים אחרים טענו לפגיעה נוספת בציבור החילוני ובסטטוס קוו המתקיים בעיר. הנושא אף הועלה לדיון על ידי חבר המועצה, יריב פישר, בישיבת המועצה האחרונה.

"אני חושב שהיד הקלה על רישום הדוחות מעט מוגזמת", אומר חבר מועצת העיר, יהונתן יסעור. "לדעתי, היה מקום לתת לסניף זמן, עם התראה לפעמים הבאות ולא היה קורה כלום. זכותה של העירייה להקדים את שעת סגירת הסניף, אך במקרה הזה נעשתה אכיפה סלקטיבית. ישנם מרכולים נוספים הפועלים בעיר בסופי השבוע ואינם מקבלים קנסות. לקוחות היו רגילים להגיע לסניף בשעות מסוימות וצריך לתת זמן הסתגלות לעסק כזה גדול להתארגן לקראת סגירה".

עמית מרלה מטעם הרצליה חופשית : ״זו עליית מדרגה מצד העירייה. יש הבדל בין הגעה להסכמות על שעות סגירה בשבת לבין שליחת פקחים מעט לאחר שעת הסגירה ומתן דו״ח על פתיחת בית עסק בשעות המנוחה. הרצליה חופשית לא תסכים לכזאת מדיניות. אנו נראה את נוכחותנו בישיבת המועצה הקרובה, בה ככל הנראה יעלה לדיון עדכון חוק העזר הרלבנטי״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר