נערים מתגודדים ברחוב בהרצליה. צילום פרטי
נערים מתגודדים ברחוב בהרצליה. צילום פרטי

חקירות, קנסות ודוחות: השיטור העירוני נגד תופעת הנפצים

לאחר תלונות רבות של תושבים בחופש חנוכה על ונדליזם של בני נוער ברחבי העיר, העירייה והמשטרה פועלות

פורסם בתאריך: 28.12.17 08:51

יחידת השיטור העירוני חילקה בימים האחרונים דוחות וקנסות לבני נוער בגין גרימת נזק לרכוש והפרעת המנוחה. זאת כחלק מפעילות העירייה לאכוף את מניעת השימוש בנפצים על מנת למגר תופעה זו, שכבר נפוצה בקרב בני נוער, חודשיים לפני פורים.

הפעילות העירונית נגד השימוש בנפצים כוללת את יחידת השיטור העירוני הפועלת בשיתוף משטרת ישראל ומחלקת הנוער שלה. הפעילות בנושא הניבה פירות כאשר בני נוער עוכבו לחקירה וגם נעצרו. מדובר בשלושה בני נוער שעוכבו בתחנה וצעיר בגיר שנעצר בגין השלכת נפצים.

בלילה שבין חמישי לשישי בשעה 02:30 הגיע צוות שיטור עירוני לאחד מבתי הספר בעיר,  בעקבות דיווח על הפרעת מנוחה, והבחין בנערים השוברים שולחנות שדה. בעקבות זאת נרשמו  שישה דוחות עירוניים על נזק לרכוש ושלושה דוחות משטרתיים על הפעלת מוזיקה וגרימת רעש.  שמות הילדים הועברו למחלקת הנוער במשטרה, והם יוזמנו לחקירה.

בפעילות נוספת, נרשמו דוחות לנערים שביצעו מעשי ונדליזם בגינה ברח' אפרים קישון, סמוך לבית קינן. כמו כן, בעקבות תלונות במוקד העירוני ערכה יחידת השיטור העירוני פעילות מוגברת בשכונת יד התשעה ובסמוך לה על מנת לצמצם השלכות נפצים ומעשי וונדליזם של בני נוער.

כמו כן, בעקבות פעילות משותפת של יחידת השיטור והתחנה נרשמו שמונה קנסות לבני נוער בסך 1,000 שקל כל אחד על נסיעה באופניים חשמליים מתחת לגיל 16, כפי שמצוין בחוק.

 

פעילות זו מגיעה לאחר שבחופש חנוכה התלוננו תושבים ברחבי העיר כי בני נוער מיידים זיקוקים ונפצים על מכוניות ברחובות, גורמים לבהלה ולמטרד ואף מסכנים חיים.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר: "אני מתייחס בחומרה למפגע הנפצים והנחיתי את השיטור העירוני וכל היחידות הנוגעות לנקוט באפס סובלנות עד למיגור התופעה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר