צילום: מטה "יש עתיד" הרצליה
צילום: מטה "יש עתיד" הרצליה

"המשמעות היא שאף חנות, קולנוע או משחקייה לילדים לא ייפתחו בשבת"

פעילי "יש עתיד" הפגינו בקניון שבעת הכוכבים נגד חוק המרכולים, שצפוי לעלות היום לאישור בכנסת. "אם החוק יעבור, נצא בהמונינו לרחובות"

פורסם בתאריך: 8.1.18 09:06

כמה עשרות מתושבי הרצליה הפגינו אתמול בערב (א') בכניסה לקניון שבעת הכוכבים נגד "חוק המרכולים", שאמור לעלות היום לאישורה של הכנסת בהצבעה שנייה. את ההפגנה אירגן סניף הרצליה של מפלגת "יש עתיד". המפגינים נשאו שלטים ובין היתר קראו לשר הפנים אריה דרעי להתפטר מתפקידו.

רונן וסרמן, ראש מטה יש עתיד בהרצליה: ״ההפגנה נערכה בשל כך שהממשלה מתכוונת להעביר את חוק המרכולים, שמאפשר לשר הפנים לאכוף חוקי עזר עירוניים. המשמעות היא שלא ניתן יהיה לפתוח אף חנות או סופר בסופי השבוע. הדבר חמור עוד יותר משום שבתי הקולנוע והמשחקיות לילדים גם הם יהיו סגורים. ראש העיר פדלון אמר בכנסת שבסוף השבוע מגיעים לקניון שבעת הכוכבים מעל 20 אלף איש. זו פשוט חוצפה של המפלגות החרדיות בממשלה שסוחטות את ראש הממשלה להעביר חוק שאינו דמוקרטי. המיעוט שולט על הרוב ולכן יצאנו לרחובות. במידה והחוק יעבור נצא בהמונינו לרחובות״.

בסוף השבוע הפגינו פעילי "הרצליה חופשית" מול ביתה של ח"כ נורית קורן מסיעת הליכוד, המתגוררת בנווה עמל, כדי להשפיע עליה שלא תתמוך בחוק המרכולים היום בכנסת.

צילום: מטה "יש עתיד" הרצליה

צילום: מטה "יש עתיד" הרצליה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר