ראש העיר במפגש שיתוף הציבור הראשון. צילום ארכיון
ראש העיר במפגש שיתוף הציבור הראשון. צילום ארכיון

מתכננים את העיר: לקראת מפגש שיתוף ציבור שני בתכנית המתאר

המפגש שיתקיים ב"היכל בעיר" יעמוד בסימן "מה צופן לנו העתיד" וידונו בו שאלות הנוגעות לקידום התעסוקה בהרצליה ואיזה השפעה יש לתושבים ביצירת שינוי בערים שלהם

פורסם בתאריך: 10.1.18 20:38

מפגש שיתוף הציבור השני לקראת גיבושה של תכנית המתאר החדשה להרצליה יתקיים ביום שלישי, 16.1 בשעה 20:00 בהיכל בעיר. המפגש יעמוד בסימן "מה צופן לנו העתיד?" בהשתתפות פאנל מרצים.

בין השאלות שיידונו במפגש שיתוף הציבור: איזו השפעה יש לתושבים בשינוי הערים שלהם? אילו הזדמנויות מספקת לנו העיר הישראלית, שאי אפשר למצוא במקומות אחרים? איך אפשר לקדם עוד תעסוקה בהרצליה? איזה מקום תתפוס הכלכלה השיתופית בערי העתיד? מה מייחד את דור ה-Y מהדורות הקודמים ואיך אורח החיים העירוני מתאים לו?

המשתתפים בפאנל הם ינון גבע מפורום מתכנני ערים צעירים; שחר פיס מ"הבית האקדמי" – זרוע הדיור והנדל"ן של התאחדות הסטודנטים בישראל; יעל שמר, פעילה בנושא תחבורה בארגון הסטודנטים "מגמה ירוקה"; ומתן סעד מרשת הצעירים של באר שבע, "הרשת". תנחה את הפורום נטע אחיטוב, עיתונאית הארץ וגל"צ, המתמחה בנושאים עירוניים, סביבתיים וחברתיים.

בסוף הפאנל, יענו המשתתפים לשאלות הקהל.

במפגש שיתוף הציבור הראשון, שנערך בתחילת החודש, העביר העיתונאי ואיש התקשורת ניצן הורוביץ, הרצאה בנושא "איך עושים עיר טובה?". בסיום אותו מפגש, טענו משתתפים, חלקם פעילים בארגון "הרצליה איכות חיים" הנאבק בתכנית המתאר, כי לא ניתנה להם במפגש האפשרות לשאול שאלות. המפגש התנהל בנוכחות צנועה של כ-150 איש, שלא מילאו את "היכל בעיר".

 

ראש העיר משה פדלון: "ההליך שיצאנו אליו הוא חשוב ומשמעותי לכולנו, ואני שמח על היענות התושבים. הכל נעשה בשקיפות ובשיתוף כדי להגיע לתכנית המשקפת את הצרכים והרצונות של התושבים".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר: "עיריית הרצליה ממשיכה להוביל שיתוף ציבור אמיתי, כאשר בשלב ראשון הציבור מקבל ידע וכלים על מנת שנוכל יחד לגבש תכנית מוסכמת שתהיה הטובה ביותר לעיר ולתושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר