חטיבת הנגיד

שבוע שני ברציפות: הלימודים בחטיבת הנגיד הושבתו היום

ההורים בחטיבה ממשיכים במאבק במשרד החינוך ונגד המעבר לשבוע לימודים בן שישה ימים

פורסם בתאריך: 12.6.19 13:39

היום (רביעי) הושבתו הלימודים בחטיבת הביניים שמואל הנגיד על ידי הנהגת ההורים של בית הספר. השביתה, נזכיר, התקיימה כחלק ממאבק ההורים נגד החלטת משרד החינוך לעבור בשנת הלימודים הבאה למתכונת של שישה ימי לימוד בחטיבה במקום חמישה. בשנת הלימודים האחרונה מתקיימת בבית הספר בימי שישי פעילות לא פורמלית, "שישי יצירתי", שאותה רוצים ההורים והתלמידים לשמר.

שביתה דומה התקיימה בחטיבה גם ביום שלישי שעבר, וביום שישי שעבר הכריזה הנהגת ההורים על שביתה בכל חטיבות הביניים בהרצליה במסגרת תמיכה במאבק הורי הנגיד. לצומת השרון נודע כי אחת המורות בחטיבה זומנה לשימוע בטענה שעודדה תלמידים לקחת חלק בשביתה ביום שלישי שעבר.

בהודעה ששלחו אתמול מהנהגת ההורים להורים נכתב: "הורי הנגיד נחרדים מהעמדה החינוכית שנוקטות הרשויות במשבר, ממערכת ההשתקה, ההתנכלות והאיומים המופעלת על מורים ועל ילדים, והם מצרים על כך שבמקום להצעיד את הנגיד קדימה, הרשויות האמונות על חינוך ילדינו בוחרות לפעול באופן כוחני ושרירותי. שביתה היא זכות יסוד במדינה דמוקרטית, לא הרשויות קובעות אותה, ולכן הן גם לא יכולות לבטלה. קהילת הנגיד לא תוותר: אנחנו עם הפנים לעתיד, לא נחזור אחורה".

עם זאת, לצומת השרון נודע כי למרות השביתה, הורים ספורים שלחו הבוקר את ילדיהם ללימודים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר