מימין לשמאל: יצחק בן משה, רן פסקל, תובל עבוד, מיכל לב אריאלי, איריס לב, אתי שטרנליב ורבקה ופנחס בראונשטיין
מימין לשמאל: יצחק בן משה, רן פסקל, תובל עבוד, מיכל לב אריאלי, איריס לב, אתי שטרנליב ורבקה ופנחס בראונשטיין

המאבק במי הרצליה: פדלון הנחה את מנכ"ל העירייה לזמן ישיבת חירום (וידאו)

התושבים המנהלים את המאבק הגיעו הערב לישיבת המועצה וקיבלו את זכות הדיבור מראש העירייה, שהבטיח פגישה בין נציגי התאגיד לנציגי התושבים

פורסם בתאריך: 11.12.18 19:32

ראש עיריית הרצליה משה פדלון הנחה את מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, לזמן ישיבת חירום עם ראשי תאגיד המים מי הרצליה ועם נציג התושבים. כך אמר הערב (שלישי) פדלון בישיבת מועצת העיר לתושבים שיצאו למאבק בתאגיד ואספו תלונות רבות של תושבים ברחבי העיר על חיובים גבוהים בגלל שחרגו לכאורה במאות ואלפי אחוזים מצריכת המים המותרת.

צפו:

הנושא עלה בישיבת המועצה בעקבות שאילתה שהגיש חבר המועצה רונן וסרמן (יש עתיד). "אני שמח שראש העיר ומנכ"ל העירייה הקשיבו לרחשי הציבור ואני מצפה לקחת חלק בישיבה על מנת למצוא פתרון הולם לנושא", אמר וסרמן.

נזכיר, כפי שפורסם לראשונה בצומת השרון, קבוצת פייסבוק חדשה, ששמה "נפגעי מי הרצליה", הוקמה בימים האחרונים במטרה לאגד תושבים בעיר שקיבלו חיובים גבוהים מתאגיד המים. את הקבוצה הקים תושב הרצליה תובל עבוד ובהמשך חבר אליו רן פסקל ויחד הם מנהלים את המאבק. חברי הקבוצה שוקלים בין השאר הגשת תביעה ייצוגית נגד התאגיד. לישיבת המועצה הערב הגיעו כמה תושבים כדי להציף את הנושא, ובהם פסקל ועבוד וכן יצחק בן משה, מיכל לב אריאלי, איריס לב, אתי שטרנליב ורבקה ופנחס בראונשטיין.

פסקל אמר: "אנחנו כולנו תקווה שהדיון לא יהיה דיון סרק והיו״ר יפנים להבין שישנה בעייה שמצריכה טיפול בהול מצד התאגיד. למרות כל זאת אנו לא עוצרים וממשיכים לפעול במקביל גם בפן המשפטי לכיוון של תביעה ייצוגית, אלא אם יקרה נס ותאגיד המים יחליט לעצור לנשום לרגע, להקפיא את העיקולים שנשלחו לתושבים בגין החריגות ולבדוק ברצינות ולעומק את טענות התושבים באופן פרו אקטיבי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טוב מאוד גם אנחנו קיבלנו חשבונות מנופים וחריגים. מי הרצליה פשטו את הרגל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טוב מאוד גם אנחנו קיבלנו חשבונות מנופים וחריגים. מי הרצליה פשטו את הרגל בושה וחרפה להקים ועדת חקירה

  3. י.פ.

    דרושה ועדת חקירה על מה שמתנהל שם.
    חשבונות המים הפכו למטורפים ושיטות הגבייה אלימות יותר ויותר בכל שנה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר