רן פסקל (מימין) ותובל עבוד
רן פסקל (מימין) ותובל עבוד

הישג במאבק התושבים: מי הרצליה יפתח ערוץ ייעודי לפניות תושבים בנושא צריכה חריגה

אתמול התקיימה ישיבה בהשתתפות מנכ"ל העירייה, מנכ"ל התאגיד, חברי מועצה ותושבים. צוות משותף לעירייה ולתושבים יעקוב אחר הטיפול בנושא

פורסם בתאריך: 17.12.18 16:59

תאגיד המים של הרצליה "מי הרצליה" יפתח, החל ממחר (יום שלישי, 18.12) כתובת מייל ייעודית במטרה למתן מענה מהיר וממוקד לפניות תושבים בדבר חריגה בצריכת המים, כך מסרה העירייה. תושבים המעוניינים בבחינה חוזרת של חשבונם מוזמנים לפנות אל התאגיד בכתובת [email protected]. בנוסף, ממשיכים משרדי התאגיד להיות פתוחים לקבלת קהל בימים א'-ה' בשעות 8:30 עד 14:30, ובימים ב'-ד' גם בשעות 16:00 עד 18:00.

ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבה דחופה שהתכנסה אתמול בהנחיית ראש העירייה משה פדלון, בהשתתפות מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, סגן ראש העירייה עופר לוי, יו"ר תאגיד המים רונן שפירא, מנכ"ל תאגיד המים , שאולי אביב, חברי מועצת העיר רונן וסרמן, איל פביאן, ואיתי צור ונציג התושבים המתלוננים רן פסקל.

פסקל: "בפגישה אמש העלנו את הטענות שלנו בפני אנשי התאגיד, שנכחו בישיבה יחד עם מנכ"ל העירייה וחברי המועצה. אנשי התאגיד הציגו בפנינו מצגת עם נתונים כגון כמות פניות, כמות חריגות, כמויות צריכה לפי סיווגים ועוד המצגת הראתה תמונה מאוד ורודה שספק אם מייצגת את המצב בשטח. סוכם כי תאגיד מי הרצליה, על פי הצעתו של חבר המועצה איל פביאן, יקים מוקד ייעודי ומקצועי עבור התושבים שקיבלו חריגה. המוקד יבדוק כל מקרה לעומקו וייתן תשובות יותר מעמיקות ומנומקות מאשר התשובות שהתקבלו ממוקד השירות עד כה. במקביל, תבחן האפשרות להחליף את מדי המים בעיר למדים חכמים המאפשרים קריאה מדוייקת מרחוק וזיהוי מיידי של נזילות, על פי בקשתו של חבר המועצה רונן וסרמן. חבר המועצה איתי צור ואנוכי נתמנינו על ידי מנכ"ל העירייה להמשיך ולעקוב אחר הפרשה ותפקוד תאגיד המים בתקופה הקרובה. במקביל למעקב, אנו, מטה המאבק, נמשיך לבצע בירורים עצמאיים וחקירה בלתי תלויה באשר למה שמתרחש בעירנו בחודשים האחרונים".

נזכיר, כפי שפורסם לראשונה בצומת השרון, קבוצת פייסבוק חדשה, ששמה "נפגעי מי הרצליה", הוקמה בימים האחרונים במטרה לאגד תושבים בעיר שקיבלו חיובים גבוהים מתאגיד המים. את הקבוצה הקים תושב הרצליה תובל עבוד ובהמשך חבר אליו רן פסקל ויחד הם מנהלים את המאבק. חברי הקבוצה שוקלים בין השאר הגשת תביעה ייצוגית נגד התאגיד. ביום שלישי שעבר הגיעו נציגי התושבים לישיבת המועצה, שם גם עלתה בנושא שאילתה של חבר המועצה וסרמן (יש עתיד). פדלון הורה בישיבה לבן עזרא לזמן את הישיבה שהתקיימה אתמול.

מנכ"ל עיריית הרצליה בן עזרא מסר כי "העירייה תצא בפרסום נירחב לציבור בדבר דרכי הפנייה הישירה לתאגיד המים לצורך קבלת הסבר או  הגשת ערעור על החשבונות החריגים. בנוסף, הנחיתי להקים צוות בראשות חבר המועצה איתי צור, יחד עם נציג התושבים, רן פסקל, שיעקבו אחר הטיפול בנושא ובעוד כחודש נערוך בדיקה חוזרת של המצב".

מתאגיד מי הרצליה נמסר כי: "חלק נכבד מבין ההודעות הנ"ל מקורן בשינוי הדין, במהלך שנת 2018, בעניין אופן הצגת הפרשי מדידה ("צריכה משותפת") בנכסים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר