צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הפעם זה כנראה קורה: שיבושים באספקת המים בהרצליה בתחילת השבוע

העבודות של חברת מקורות שהיו אמורות להתקיים ביום שני השבוע נדחו. השיבושים באספקת המים בהרצליה צפויים מיום ראשון בלילה ועד יום שני אחר הצהריים

פורסם בתאריך: 10.4.19 07:28

ביום ראשון (14.4) מהשעה 22:00 ועד למחרת, יום שני (15.4), בשעה 16:00 יהיו שיבושים באספקת המים ברחבי הרצליה. במוקד העירוני אישרו את הפרטים שהופצו בפייסבוק ובקבוצות וואטסאפ שונות כצילום ההודעה של העירייה ומי הרצליה. בהודעה נכתב: "חברת מקורות תפסיק את זרם המים להרצליה בשל עבודות דחופות וחיוניות בקו צינור המים הראשי". כמו כן, צוין בהודעה כי "יש להיערך מראש וחשוב להכין את מלאי מים לשתייה ולפעולות חיוניות, להימנע מהשקיה ולצמצם את השימוש במים, אנו מתנצלים על אי הנוחות".

ההודעה שהופצה בקבוצת הפייסבוק והווטסאפ

במוקד העירוני אומרים כי יהיו שיבושים כבדים באספקת מים, כמו לחץ מים נמוך, אבל שאספקת המים לא אמורה להיות מופסקת לחלוטין במשך כל הזמן הזה. במוקד אומרים כי מדובר בעבודות של חברת מקורות להחלפת צינור בעובי 60 צול שהתפוצץ בכפר סבא, שמשמש גם את תושבי הרצליה. כמו כן, ציינו במוקד כי העבודות לתיקון הצינור היו אמורות להתקיים ביום שני השבוע ונדחו לשבוע הבא.

נזכיר כי ביום שלישי שעבר בערב הופתעו תושבי הרצליה לגלות בקבוצות הוואטסאפ השונות ובפייסבוק הודעה כי ביום שני השבוע (8.4), לא תהיה אספקת מים בכל העיר החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר ועד חצות. לאחר שהתושבים הביעו את חששם ואי שביעות רצונם הודיעה חברת מקורות שהעבודות שתוכננו לאותו היום, ושבעקבותיהן היתה אמורה להיות הפסקת מים כללית בעיר, נדחו. מעיריית הרצליה נמסר אז כי "ראש העירייה משה פדלון פנה לחברת מקורות בדרישה לדחות את ההחלטה לנתק את העיר ממים למשך כיממה, ולנסות לאתר דרכים חלופיות לקיצור משך ההפסקה ופיצול העבודה. ממקורות נמסר אז לראש העירייה כי בעקבות בקשתו העבודות יידחו עד להודעה חדשה מחברת מקורות בנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנה

    אך אתם לא מתחשבים שזה פוגע בנקיון שבוע לפני פסח זה זמן בכלל לא מתאים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר