הלווייתו של עידן שמחון אתמול. צילום באדיבות המשפחה

"תראה כמה אנשים אוהבים אותך": אלפים ליוו את עידן שמחון ז"ל בדרכו האחרונה (וידאו)

שמחון, בן 21.5, נהרג ביום שני בלילה כשהחליק עם האופנוע שלו בתל אביב. ספדו לו מעל קברו הטרי אביו רון, אחיותיו דניאל ומאי, בן דודו וחברים מבית הספר והצבא

פורסם בתאריך: 27.11.19 12:22

אלפים ליוו אמש, בדרכו האחרונה, את עידן שמחון ז"ל, תושב הרצליה שנהרג ביום שני בלילה כאשר ככל הנראה החליק עם האופנוע שעליו רכב במנהרה ברחוב לה גארדיה בתל אביב. ספדו לו מעל קברו הטרי בבית העלמין החדש בהרצליה אביו רון, אחיותיו דניאל ומאי, בן דודו, חברים מבית הספר והצבא ומפקד הפלוגה שליווה אותו לאורך המסלול בשירותו בחטיבת הצנחנים.

"עידני שלי", ספדה לו אחותו מאי, "אני עומדת פה לידך, בשתי דקות שאני מסוגלת פה לעמוד ולהסתכל על היד שלך, היד עם הקעקוע של פרפר. כמה אירוני.. כי אתה היית פרפר חופשי, לא נתת לאף אחד לעצור אותך, שרצית משו – כלום לא יכל לעמוד בדרכך, היית בטוח שאתה יודע הכל ואין מישו שמבין יותר ממך. כולם יודעים על היחסים המורכבים שלנו, יחסי אהבה שנאה, היינו לנו רגעים שיכולנו להרוג את השני אבל גם רגעים מדהים ומאושרים ביחד. איך אהבת להציק לי ולשים מוזיקה על פול ווליום שאני לומדת למבחנים, אף פעם לא נתת לי לשבת מקדימה למרות שאני גדולה ממך והייתי שונאת איך שאתה משאיר לי את האמבטיה אחרי המקלחות שלך. כל פעם נזכרת במשפטים שהיית אומר לי 'יאו מאי איזה סאחית את' או שאתה מתעצבן שאני מגיעה הביתה בלי להודיע כי הזמנת חברים הביתה. עידני שלי תראה כמה אנשים באו היום, תראה כמה אנשים אוהבים אותך, תראה על כמה אנשים השארת חותם. אני באמת לא מסוגלת לקלוט את המצב הזה, אני לא קולטת שנכנסתי לסטטיסטיקה, לא מצליחה לראות את החיים שלנו בלעדיך. אבל אני מבטיחה לך שאני אמשיך להיות סאחית, שאני אשמור על ההורים, אכניס את האור שמחה והשמש שהכנסת לנו למשפחה ואשמיע במקומך שירים בפול ווליום (אבל זה לא יהיה טרנס). אני רואה פה את כל האנשים ואני גאה להיות אחות שלך ומבטיחה להמשיך למלא את המקום שלך, לשמור לך על האוסף נעליים וכובעים. שלך תמיד, הסאחית שלך".

ההספד של רון, אביו של עידן:

עידן למד בתיכון הראשונים בהרצליה בכיתה רב-תחומית למצטיינים והיה שחקן בנבחרת הכדוריד של בני הרצליה. הוא החל את דרכו במועדון בכיתה ה' במסגרת בית הספר לכדוריד, המשיך לכיתת הספורט בחטיבת שמואל הנגיד ותיכון הראשונים. הוא התגייס לחטיבת הצנחנים באוגוסט 2016 ושירת כמ"כ בפלגת האש של גדוד 890. במהלך השירות עידן זכה במקום הראשון באליפות צה"ל בקליעה "אלוף האלופים". הוא השתחרר מצה"ל בחודש מרץ האחרון.

עידן שמחון. צילום באדיבות המשפחה

"עידן הוא ילד חייכן שתמיד היה לו חיוך על הפנים. הוא אוהב אקסטרים, אוהב לטייל, אוהב את החברים שלו ומסיבות. ילד שאוהב לחיות את החיים. הוא השתחרר מהצבא לפי חצי שנה ותכנן באפריל לטוס לטיול במרכז ובדרום אמריקה ולסיים בפסטיבל מוזיקה באירופה. יש לו חצי שנה רישיון לאופנוע והוא קנה אותו לפני שלושה חודשים". אמרה אתמול לצומת השרון אחותו, דניאל שמחון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר